Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Toon eerste reactie

200 reacties

@Demi dat begrijp ik. Ik zal het niet toepassen bij klanten. Puur voor prive omdat ik ook zsm het kastje wil vervangen. Wel is er vraag naar omdat mensen niet alleen afhankelijk willen zijn van Ziggo of KPN ;-)

Reputatie 1

Wow, hier zat ik echt op te wachten! Ik hou mij zeker aanbevolen om de Samsung TV app te testen. :smile:

Ook ik zou graag beta tester worden

Ik heb overigens een Samsung tv.

Reputatie 3

Ik heb een tv met Android, was ook al op zoek naar een app en die bleek er niet te zijn ( niet in NL dan )

dus ik doe graag mee als Beta tester :-) 

 

Reputatie 4

Ik heb een Samsung TV en heb me gisteren ook ingeschreven om hier aan mee te doen.

Reputatie 2

Dit was de enige reden dat ik nog niet ben overgestapt van ziggo, ivm tweede tv boven zonder kabels. Hoe zeker is het dat je mee mag doen met de bèta?  Als dat zeker is stap ik deze week nog over’


Je kunt het amino kastje ook aansluiten op een wireless bridge. Kost je 25 euro of zo en als je WIFI goed genoeg is op de plek waar je TV staat, werkt dat ook.

Reputatie 2

Doe graag mee, android tv (philips) en google tv

Doe graag mee!

Ik doe ook graag mee.

Ik doe graag mee!

Doe graag mee!

Count me in!

Zojuist ook even ingeschreven (Samsung TV (2017))

Ik zou ook graag mee doen met een android tv

Ik wil graag deelnemen met Android tv 

Alvast bedankt

 

 

Reputatie 1

Mocht er nog plaats zijn doe ik graag mee.

 

Reputatie 2

Iemand na het inschrijven al een reactie of link naar de app, of ben ik te snel?

Reputatie 1

Doe graag mee, signed up for the beta :)

Reputatie 1

Iemand na het inschrijven al een reactie of link naar de app, of ben ik te snel?

lekker enthausiast, ik ook hoor, had er natuurlijk altijd al moeten zijn, maar volgens de post staat er:

 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en zal je toegevoegd worden aan een besloten subforum op de Community. 

dus ben bang dat je nog even moet wachten ;-)

Reputatie 7
Badge +8

@Sjoerdeaux Haha, ik kan begrijpen dat je niet kan wachten om het te kunnen testen. We houden jullie nog eventjes in spanning!:wink:

Reputatie 2

Hoi, ik doe graag mee aan de test. Heb de app al gedownload op mijn Nvidia Shield.

Reputatie 3

Ik wil graag mee testen.

Heb de Google Chromecast met Google TV waar ik nu alle belangrijke TV streaming apps (NL-Ziet, Netflix, Videoland etc..) op heb staan maar die van T-Mobile erg mis. 

Reputatie 1

Helaas heb ik nog bericht over dit gekregen..ik heb me al aangemeld en heb een smart tv met android 9

 

Oeps, lees net dat ik meer geduld moet hebben😁

Yes me!! Ik heb ook een Samsung TV!!

Reputatie 4

Ik doe graag mee voor Android TV (Xiami Mi TV stick)

Reageer