Skip to main content

Sinds vorige week donderdag hebben we een glasvezel aansluiting en kijken we tv via de beta app. Deze is geïnstalleerd door de monteur . Een dag later probeerde we via de app TV te kijken, echter alleen NPO 1-2-3 en RTL z werken. Bij de rest krijgen we steeds een zwart beeld met de mededeling: “ er is een probleem opgetreden, probeer het nogmaals “. Helaas verandert er dan niks.. 

Wat heb ik al gedaan:

  1. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (geen resultaat) 
  2. TV en afstandsbediening gecontroleerd op de juiste besturing ( LG smart tv van 2 jaar oud, moet geen probleem zijn)
  3. 1 uur aan de lijn gezeten met de klantenservice ( zonder resultaat ) 
  4. geprobeerd om TV anywhere te installeren ( lukt niet) 

Ik heb op internet gezocht en kwam erachter de app nog in een testfase zit.. misschien ligt het daar aan.

Is er iemand die dit probleem herkent ( en een oplossing heeft 😇

 

 

Ik heb ook een LG van ongeveer 2 jaar oud weliswaar een Oled maar dat mag geen verschil maken, de app er al meteen opgezet toen hij uitkwam hoewel de app ook werkt met wifi heb ik de tv bewust met een utp kabel verbonden daar ik dat beter vond, geeft naar mijn mening toch minder last van storingen.

Wel de app meteen als eerste in de rij geplaatst onder in het scherm en tevens een quik acess toets aangemaakt op de magic remote, de app werkt op een paar bekende onvolkomenheden goed, helaas is door LG een update welke TM had aangeleverd afgewezen??


Hi @Annemiek008, welkom op onze Community!

Op dit moment zijn we nog druk bezig met de verbeteringen van de app, het is nog steeds een beta app. Voor alle toekomstige updates, houd het onderstaande topic in de gaten. Hier worden alle nieuwtjes geplaatst! 

 

 


Reageer