Skip to main content

Kan ik mijn TVBox (kosteloos) omruilen naar een Mediabox of moet ik hiervoor eerst de huidige TVBox opzeggen en een maand later weer afsluiten?

Bij voorbaat dank 

Hoi ​@dirk90, geen zorgen! Dit kan kosteloos in je huidige TV-abonnement. Laat je het weten als ik het voor je in gang kan zetten? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi ​@dirk90, geen zorgen! Dit kan kosteloos in je huidige TV-abonnement. Laat je het weten als ik het voor je in gang kan zetten? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Als dat kan graag!

@dirk90 Ga ik dat meteen voor je regelen! 

Ik zie toevallig dat je ook nog gebruik maakt van een verouderd modem. Indien gewenst, kan ik deze meteen voor je omruilen naar een nieuwer model. Je ontvangt dan ook een e-mail met een link om een afspraak in te plannen met de monteur voor de installatie. Dit is geheel kosteloos. 

Laat je mij weten of je dit wil? Dan maak ik beide voor je in orde. Mocht je dit niet willen, ga ik meteen aan de slag om de Mediabox te versturen. 

Alleen de mediabox is voldoende. Ik gebruik een eigen modem 

@dirk90 Helemaal goed, ik heb de Mediabox gelijk jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Reageer