Skip to main content

Beste lezer,

Gister heb ik een email bericht ontvangen m.b.t. terug sturen van de tv box(en). Ik heb inmiddels 2 boxen ontvangen, omdat geen beeld heb via de tv box. De 3e werkt ook niet. Ik heb vorige week vrijdag een modem ontvangen deze ga ik na mijn werk installeren en testen. Sinds mijn aansluiting bij T mobile 16 sept (geloof ik) heb ik alleen internet verbinding en geen tv?? Meerdere malen de klantenservice aan de telefoon, alle stappen doorgenomen.

De 2 tv boxen zijn inmiddels teruggestuurd zie bijlages. Afgelopen vrijdag opgestuurd.

 

Met vriendelijke groet,

Joe

 

Hi @y30j79, bedankt voor het delen van het bewijs van de twee verzendbewijzen! Ik heb het meteen toegevoegd in je dossier. Kan je inmiddels wel genieten van je favoriete programma’s? Ik kan geen verbinding vinden met de TV Box. Kan het zijn dat je deze hebt uitgezet of losgekoppeld? Ik hoor het graag van je als ik je nog kan helpen!


Reageer