Skip to main content

Waarom zijn Belgie 1 en 2 nog steeds niet beschikbaar via de app? Dit zijn populaire zenders. 
 

Hoi @mvliet003, leuk dat je een account aangemaakt hebt op de Community, welkom!

Heel kort door de bocht: zendergroepen kunnen zelf bepalen of en hoe zij via streams of TV-apps zichtbaar zijn. Een aantal zendergroepen, waaronder één en Canvas bijvoorbeeld, wil niet dat hun zenders via TV Anywhere beschikbaar worden gesteld. Enerzijds is dit een licentie-kwestie en anderzijds een beslissing vanuit de omroepen zelf.

Of en wanneer deze zenders wel via TV Anywhere beschikbaar worden gemaakt, kan ik je jammer genoeg niet vertellen.


Bedankt voor de uitleg. Bij Ziggo is het wel via de app te bekijken, jammer dat dit niet bij tmobile kan. Hopelijk kunnen jullie dit bespreken met de betreffende zenders. Voor mij is dit wel een serieuze beperking van t mobile. 


Hi @mvliet003,

Geen zorgen, wij nemen jouw signaal zeker mee! Ik hoop dat wij snel verandering in het aanbod van Belgische zenders kunnen brengen. In ieder geval proberen wij constant ons aanbod uit te breiden en te verbeteren.


Zie nu ook dat je op de tv geen Belgische programma's kan opnemen!! Ik begin spijt te krijgen van mijn overstap naar t mobile, tv userinterface ziet er ook niet uit. Wist niet dat het verschil zo groot was.


Hi @mvliet003,

Mijn excuses, het klopt inderdaad dat wij niet alles mogen aanbieden op deze zenders. Zou ik mogen vragen welk deel van de interface je graag anders zou zien? Ik ben benieuwd naar jouw inbreng en hopelijk kan ik er iets voor je aan doen!


Het zou al schelen als de resolutie wordt verhoogd.
Als je de box opstart zie je allerlei scripts worden uitgevoerd, dit ziet er wat knullig uit.

Dat je standaard zappt door je favorieten is best vervelend, als je de instelling aanpast naar alle zenders onthoudt hij dat de volgende keer niet.