Skip to main content

Goedendag, 

Het komt nu een aantal keer voor dat er een probleem is met het terugkijken van een cloud-opname. Het probleem doet zich niet voor bij 1 zender.

Wanneer ik een opname wil terugkijken start deze aan het eind. De enige mogelijkheid is om de opname compleet terug te spoelen. Bij een opname van 2 uur duurt dit best lang.

Het gebruik van de optie 'naar begin' zorgt er voor dat de opname helemaal naar het eind gaat.

Is dit door mijzelf op te lossen of ligt dit probleem bij tmobile?

 

Bij voorbaat dank.

Groet Elwin

Hoi @elwin68,

Dit probleem heb ik de laatste tijd vaker voorbij zien komen. Het is bekend en er wordt aan gewerkt, maar tot die tijd is het natuurlijk wel vervelend. Als tijdelijke oplossing kun je direct na het starten van de opname op 1 drukken op de afstandsbediening. Dan gaat de opname meteen naar minuut 1.

Ik hoop dat het hiermee lukt en als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!