Skip to main content
Beantwoord

begin gemist werkt niet


Toon eerste reactie

39 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 29 oktober 2021

Nog steeds problemen met “Begin gemist”. Gisteren bij SBS6. Ik ga in het weekend de rest van de zenders maar weer testen. is bekend bij welke zenders nu nog problemen zijn.

 

Gr. Hub

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 29 oktober 2021

Hoi @Hub65,

Dank voor het meegeven van deze informatie! Het lijkt vooral om de SBS en enkele sportzenders te gaan. Wij werken samen met de leverancier hard aan een nieuwe softwareversie om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Hopelijk weten wij snel een doorbraak te bereiken!


  • is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 28 november 2021

@Lisa Na een aantal weken geen problemen nu weer dezelfde foutmelding bij 'Begin gemist' op Ned 1, 2 en 3.

Graag een reply en oplossing voor dit vervelende en blijkbaar hardnekkige probleem aangezien ik deze functionaliteit regelmatig gebruik.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 29 november 2021

Hi @Ralf K., wat goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Momenteel zijn wij een tweede workaround aan het testen bij klanten die problemen ervaren met Begin Gemist en Terug Kijken. Zou jij en de rest die in dit topic nog problemen ervaren het volgende eens willen proberen? 

Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?

Je drukt als eerste op 'menu’ op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ‘account’ en dan onderaan ‘instellingen’.  Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.  

Ik hoor graag of dit bij iemand heeft geholpen! Ik hoop het enorm, bedankt voor de moeite! 😊

 


  • is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 29 november 2021

@Lisa Dank voor je snelle antwoord.

Deze opties heb ik niet in mijn box (Entone met opnamefunctie). Zouden in geval van een reset niet ook mijn opnames worden gewist? Dat is niet wenselijk.

Vanochtend werkt ‘Begin gemist’ weer. Maar stabiel lijkt het niet echt.

Vriendelijke groet,

Ralf 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 30 november 2021

Hi @Ralf K., merci voor de terugkoppeling! Ik kan me voorstellen dat jij liever de opnames niet kwijt wilt raken. Fijn om te lezen dat Begint Gemist gisterochtend wel een lichte verbetering aangaf. Is het sinds gisteren nog meer verbeterd of ben jij weer terug bij af? Zou jij kunnen aangeven of het volgende resulteert in een verbetering? Er is een workaround door op de toets '1' te drukken bij het afspelen van je programma. Ik hoor graag van je of dit werkt! 😁


  • is een Master Poster
  • 32 reacties
  • 1 december 2021

Goedemorgen @Lisa. Dank je wel voor je bericht. Tot nu toe werkt het nog naar behoren. Mocht het probleem weer optreden, ga ik je tip proberen. Fijne werkdag.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 6 december 2021

Ik ben ontzettend blij om dat te lezen @Ralf K.! Heel graag gedaan en houd mij vooral op de hoogte wanneer er weer problemen optreden. Maak er een top avond van! 🎈


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 14 april 2022

Hoi @Lisa, vandaag 14-4-2022 RTL 8 Silent Witness 20.25 uur te laat gestart dus naar begin gemist, dat werkte dus niet op de tv. Naar de pc tv anywhere daar lukte het wel (vreemd). 

Graag een reactie


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 15 april 2022

Hi @IJmuiden, heel goed dat je dit aanstipt! Kan je aangeven of je bijvoorbeeld een foutmelding kreeg te zien in beeld of gebeurde er niks zodra je hier op klikte? Als je dit nog zou kunnen aangeven, dan ga ik een nieuw verzoek voor je indienen voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat zich niet nog eens herhaalt bij je! 💪


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 15 april 2022

Hoi @Lisa, bedankt voor de snelle reactie ik kreeg geen foutmelding er gebeurde niks na het aanklikken de film bleef gewoon doorspelen. 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1892 reacties
  • 16 april 2022

@IJmuiden Hmm dat is gek, was het alsof de TV Box niet reageerde op het knopje Begin Gemist? Ook ben ik benieuwd als je de TV Box van de stroom haalt en daarna weer aansluit of het dan wel werkt om Begin Gemist te gebruiken. Zou je dit eventueel op een andere zender/programma willen testen of het hierna weer werkt? En anders gaan we de technische dienst weer inschakelen om het voor eens en voor altijd op te lossen. Ik hoor het graag!


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 16 april 2022

Hoi @Lisa, ik heb spijtig genoeg (achteraf) het niet op andere zenders uit geprobeerd. dus we zullen niet weten of het TV Box is/was want het werkt nu weer zonder dat ik de stekker of wat ook er uit gehaald heb. Mocht het zich weer opdoen dan lees je van me.  


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 april 2022

Hi @IJmuiden, maak je geen zorgen! Helemaal super dat je dit meldt en ik ben hartstikke blij om te lezen dat jullie geen hinder meer ervaren. Ik hoop dat vanaf nu zo blijft. Trek inderdaad gerust weer aan de bel als we ergens bij kunnen helpen. Maak er een mooie Pasen van! 🐣


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen