Sinds gisteren krijg ik bij alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.
“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.
Sinds gisteren krijg ik bij alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.
“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.
Hallo
Je kan even op het volgende topic: Terug kijken kijken. Je kiest de juiste vorm van tv kijken of interactief(het “oude” tv kijken) of T-MobileTV (het “nieuwe” tv kijken) Hier staat heel veel informatie.
Hoi
Heeft de tip van
Er bleek een storing hij T-mobile in onze regio te zijn. Gisteren weer alles ok.
Dank je voor je terugkoppeling. Dan weten we dat dit opgelost is.
Oud topic, maar zelfde probleem: sinds gisteren werkt ‘begin gemist’ niet meer :-(
In ieder geval op de Nld 1..3, met TV-box.
Resulteert in dezelfde melding als de start van dit topic.
Ik krijg deze foutmelding ook sinds gisteren. Erg vervelend. Graag z.s.m. verhelpen en bericht over status. Vriendelijke groet, Ralf Kindler (Nijmegen)
Hallo,
Ik krijg hetzelfde bij het gebruiken van begin gemist en ook bij terugkijken.
Heb ook wederom hetzelfde probleem. Error melding bij begin gemist.
Groetjes Wim (Panningen)
Goedemiddag all, we hebben getest en het lijkt erop dat dit oplosbaar is door een factory reset uit te voeren op de TV Box. Houd er alsjeblieft rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en voor gebruikers van de Amulelt 515 harddiskrecorder: alle opnames worden hiermee gewist.
Gebruik alsjeblieft onze handige Wiki voor alle ins en out omtrent de harde reset:
Overigens de suggestie van
Goedemiddag all, we hebben getest en het lijkt erop dat dit oplosbaar is door een factory reset uit te voeren op de TV Box. Houd er alsjeblieft rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en voor gebruikers van de Amulelt 515 harddiskrecorder: alle opnames worden hiermee gewist.
Gebruik alsjeblieft onze handige Wiki voor alle ins en out omtrent de harde reset:
Ik houd jullie op de hoogte!
Begin gemist lijkt het weer te doen. Weet niet of het structureel gefixed is, of dat het nu net toevallig werkt. We zullen het zien.
Ben iig blij dat ik m’n opnames niet heb gewist met een factory reset.
Nu weer niet. Erg vervelend omdat ik de functionaliteit vaak gebruik.
Ik heb geen factory reset uitgevoerd.
Dat is een te radicale oplossing aangezien ik dan ook al mijn opnames kwijt ben.
Graag een reactie.
Vriendelijke groet.
Hi
Bedankt voor dit signaal! Op dit moment zou Begin Gemist en Terug Kijken op de meeste zenders weer moeten werken, alleen zijn er bij sommige gebruikers nog bepaalde zenders die problemen geven. Klopt het dat de meeste zenders wel werken wat betreft Begin Gemist en Terug Kijken? In dat geval is er een tijdelijke oplossing voor de andere zenders door op de knop ‘1’ te drukken. Dit helpt als het programma niet goed opstart. Voor de laatste zenders zijn wij ook hard bezig om een alternatief script te schrijven om dit snel op te lossen. Wij blijven hier in ieder geval bovenop zitten!
Hi
Bedankt voor dit signaal! Op dit moment zou Begin Gemist en Terug Kijken op de meeste zenders weer moeten werken, alleen zijn er bij sommige gebruikers nog bepaalde zenders die problemen geven. Klopt het dat de meeste zenders wel werken wat betreft Begin Gemist en Terug Kijken? In dat geval is er een tijdelijke oplossing voor de andere zenders door op de knop ‘1’ te drukken. Dit helpt als het programma niet goed opstart. Voor de laatste zenders zijn wij ook hard bezig om een alternatief script te schrijven om dit snel op te lossen. Wij blijven hier in ieder geval bovenop zitten!
Hi
Dank je wel voor je snelle reactie.
Het lijkt nu weer te werken voor verschillende favoriete zenders. Ik ga het de komende dagen verder testen en hoop dat het stabiel blijft.
Vriendelijke groet,
Ralf
Hoi,
Ik heb ook problemen met begin gemist. Box (etone) al wel diverse keren van het stroom afgehaald maar nog geen harde reset gedaan.
Probleem doet zich alleen voor bij Veronica en SBS6 (mogelijk alle sbs gerelateerde kanalen maar de rest kijk ik niet).
groet,
Julian
Hi
Hi
Hi
Het probleem wat ik heb is dat bij SBS6 en Veronica begin gemist niet werkt. Als ik op de blauwe knop druk dan wordt het scherm zwart en na een tijdje staat er een error code. Dit gebeurd elke keer als ik begin gemist op deze zenders wil gebruiken.
Op andere zenders zoals RTL4 werkt begin gemist prima.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.