Skip to main content

Sinds gisteren krijg ik bij  alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.

“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.

Hallo @Hub65 ,

Je kan even op het volgende topic: Terug kijken kijken. Je kiest de juiste vorm van tv kijken of interactief(het “oude” tv kijken) of T-MobileTV (het “nieuwe” tv kijken) Hier staat heel veel informatie.


Hoi @Hub65 ,

Heeft de tip van @soepkip67 je een antwoord kunnen geven? Ik hoor het graag van je!


Er bleek een storing hij T-mobile in onze regio te zijn. Gisteren weer alles ok.


@Hub65 ,

 

Dank je voor je terugkoppeling. Dan weten we dat dit opgelost is.


Oud topic, maar zelfde probleem: sinds gisteren werkt ‘begin gemist’ niet meer :-(
In ieder geval op de Nld 1..3, met TV-box.

Resulteert in dezelfde melding als de start van dit topic.


@RobertG Hi Robert, dit probleem is momenteel bij ons bekend en in onderzoek bij de technische dienst. In de tussentijd kan je jouw favoriete programma's terug kijken via onze TV Anywhere app of via onze smart tv app; T-Mobile TV. In dit topic lees je of jouw smart tv hiervoor geschikt is. We hopen dat het probleem snel is opgelost!


Ik krijg deze foutmelding ook sinds gisteren. Erg vervelend. Graag z.s.m. verhelpen en bericht over status. Vriendelijke groet, Ralf Kindler (Nijmegen)


Hallo, 

 

Ik krijg hetzelfde bij het gebruiken van begin gemist en ook bij terugkijken. 


Heb ook wederom hetzelfde probleem. Error melding bij begin gemist.

Groetjes Wim (Panningen)

 


Goedemiddag all, we hebben getest en het lijkt erop dat dit oplosbaar is door een factory reset uit te voeren op de TV Box. Houd er alsjeblieft rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en voor gebruikers van de Amulelt 515 harddiskrecorder: alle opnames worden hiermee gewist.

Gebruik alsjeblieft onze handige Wiki voor alle ins en out omtrent de harde reset: 

 


@Jason Wat een merkwaardige oplossing weer; klinkt een beetje als ‘probeer maar wat’… Het probleem treedt hier op op twee TV boxen: met en zonder harddiskrecorder. Die laatste ga ik zeker geen factory reset geven.

Overigens de suggestie van @Demi om de app op de TV te gebruiken als (tijdelijk) alternatief heb ik geprobeerd: daar wordt ik ook nog niet echt vrolijk van. Die heeft duidelijk nog wat (serieuze) aandacht nodig alvorens die de TV boxen kan vervangen. Waar ik o.a. tegenaan liep:

  • overgevoelig reageren op toetsen van de afstandsbediening: zo’n beetje 1 op de 2 toets-drukken wordt dubbel verwerkt. Heeft me een hoop mooite gekost om op die manier mn klantennummer en pincode in te voeren, maar ook daarna is het een grote ergernis (guide opent en sluit meteen weer, 2 zenders vooruit, etc.) Andere apps op dezelfde TV met dezelfde afstandsbediening hebben er geen last van, lijkt dus aan de T-Mobile TV app te liggen.
  • Beeld en geluid zijn niet in sync. Bij lineair kijken is het verschil klein, maar bij terug kijken is het irritant. Ook hier: bijv Netflix app op zelfde TV heeft hier geen last van.
  • .. meer tijd heb ik er niet aan besteed

Goedemiddag all, we hebben getest en het lijkt erop dat dit oplosbaar is door een factory reset uit te voeren op de TV Box. Houd er alsjeblieft rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en voor gebruikers van de Amulelt 515 harddiskrecorder: alle opnames worden hiermee gewist.

Gebruik alsjeblieft onze handige Wiki voor alle ins en out omtrent de harde reset: 

 

@Jason De eerste zin op de pagina die je linkt, is “wij raden AF een fabrieksreset te doen”. Moet het nu wel of niet? Beetje onduidelijk.


@HFS Normaliter raden we het momenteel nog af - heeft deels met onderhoud te maken en deels met firmware. Echter, in dit uitzonderlijke geval, helpt het bij het herstellen van dit specifieke issue en hebben we gezien dat het nu geen kwaad kan. Goede check en excuses dat ik dit niet expliciet vermeld heb hierboven, thanks voor je alertheid! 👍👍


@RobertG Alhoewel ik me zeker kan voorstellen dat het zo overkomt, is dit nu al in meerdere gevallen dé oplossing gebleken. Dit hebben onze specialisten ook getest, daarom dragen we nu deze oplossing aan. Dit wil niet zeggen dat het hiermee bij een ieder direct verholpen is, maar wel dat dit op dit moment in negen van de tien gevallen Begin Gemist weer werkbaar maakt.


@Jason dank voor de verduidelijking. Ik heb gisteren eerst het modem en de TV-box lang van stroom gehaald en daarna ook de fabrieskreset doorgevoerd. Helaas deed dit bij mij niets en blijft het probleem bestaan.


@HFS Het onderzoek is ook voor gebruikers van het “oude” platform weer heropend, Begin Gemist lijkt toch niet bij iedereen oplosbaar middels de aangeboden reset - zoals al door jullie opgemerkt was, thanks daarvoor!

Ik houd jullie op de hoogte!


Begin gemist lijkt het weer te doen. Weet niet of het structureel gefixed is, of dat het nu net toevallig werkt. We zullen het zien.

Ben iig blij dat ik m’n opnames niet heb gewist met een factory reset.


@RobertG Fijn dat het weer werkt, onze onderzoekers hebben inderdaad een kleine aanpassing verricht en dat lijkt nu weer z'n vruchten af te werpen. Bedankt voor je update!


@Jason Bij mij heeft het weer even spontaan gewerkt begin deze week.

Nu weer niet. Erg vervelend omdat ik de functionaliteit vaak gebruik.

Ik heb geen factory reset uitgevoerd.

Dat is een te radicale oplossing aangezien ik dan ook al mijn opnames kwijt ben.

Graag een reactie.

Vriendelijke groet.


Hi @Ralf K.,

Bedankt voor dit signaal! Op dit moment zou Begin Gemist en Terug Kijken op de meeste zenders weer moeten werken, alleen zijn er bij sommige gebruikers nog bepaalde zenders die problemen geven. Klopt het dat de meeste zenders wel werken wat betreft Begin Gemist en Terug Kijken? In dat geval is er een tijdelijke oplossing voor de andere zenders door op de knop ‘1’ te drukken. Dit helpt als het programma niet goed opstart. Voor de laatste zenders zijn wij ook hard bezig om een alternatief script te schrijven om dit snel op te lossen. Wij blijven hier in ieder geval bovenop zitten!


Hi @Ralf K.,

Bedankt voor dit signaal! Op dit moment zou Begin Gemist en Terug Kijken op de meeste zenders weer moeten werken, alleen zijn er bij sommige gebruikers nog bepaalde zenders die problemen geven. Klopt het dat de meeste zenders wel werken wat betreft Begin Gemist en Terug Kijken? In dat geval is er een tijdelijke oplossing voor de andere zenders door op de knop ‘1’ te drukken. Dit helpt als het programma niet goed opstart. Voor de laatste zenders zijn wij ook hard bezig om een alternatief script te schrijven om dit snel op te lossen. Wij blijven hier in ieder geval bovenop zitten!

Hi @Cal,

Dank je wel voor je snelle reactie.

Het lijkt nu weer te werken voor verschillende favoriete zenders. Ik ga het de komende dagen verder testen en hoop dat het stabiel blijft.

Vriendelijke groet,

Ralf


Hoi, 

Ik heb ook problemen met begin gemist. Box (etone) al wel diverse keren van het stroom afgehaald maar nog geen harde reset gedaan. 
Probleem doet zich  alleen voor bij Veronica en SBS6 (mogelijk alle sbs gerelateerde kanalen maar de rest kijk ik niet). 
 

groet,

Julian


Hi @Ralf K., super om te lezen dat het weer goed lijkt te gaan bij bepaalde zenders! Is het de afgelopen dagen stabiel bij je gebleven of heb jij hier en daar toch nog wat problemen ervaren? Ik hoor het graag van je! 💪

Hi @Julian van Neerbos, top dat je dat in dit topic meldt! De technische dienst is nog steeds heel druk bezig om de problemen die hier spelen, op te lossen. Kan je aangeven welke problemen je precies ervaart met Begin Gemist? Ik duim echt dat de definitieve oplossing hiervoor nabij is! 🤞


Hi @Julian van Neerbos, top dat je dat in dit topic meldt! De technische dienst is nog steeds heel druk bezig om de problemen die hier spelen, op te lossen. Kan je aangeven welke problemen je precies ervaart met Begin Gemist? Ik duim echt dat de definitieve oplossing hiervoor nabij is! 🤞

 

Het probleem wat ik heb is dat bij SBS6 en Veronica begin gemist niet werkt. Als ik op de blauwe knop druk dan wordt het scherm zwart en na een tijdje staat er een error code. Dit gebeurd elke keer als ik begin gemist op deze zenders wil gebruiken. 

Op andere zenders zoals RTL4 werkt begin gemist prima.

 


Hi @Julian van Neerbos, dankjewel voor je aanvulling! De technische dienst is nog steeds op zoek om hier een oplossing voor te vinden en zit hier bovenop. Zodra hier een update over beschikbaar is, dan ga ik dat hier delen. Ik hoop dat ik hier snel meer over kan delen! 


Reageer