@Sander
Maar liefst 20 dagen geen storing gehad... wauw..! Maarrrrrrrr Het is weer zo ver.
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Heb je nog een tip waar naar ik het beste kan overstappen?
@Sander @Lakeiland hier werkt het momenteel zonder blokjesstoring
Dag @Lakeiland, @tonbor en @Bergeend,
Begin deze week is het de verbinding weer even via netwerk B gelopen waardoor blokvorming ontstond. De daadwerkelijke aanpassing (en mogelijk definitieve fix!) stond gepland voor eind deze week. Ik vermoed dat het gisteravond een laatste stuiptrekking was.
Mocht er de komende tijd dus iets fout gaan, tag mij (en Brian voor de zekerheid) meteen. Dan zullen wij ook weer snel schakelen!
Beste @Sander,
Toch opnieuw hetzelfde euvel…
Uitzendig gemist en uitgesteld kijken zijn weer niet te bekijken. Zijn weer blokkerig.
Graag actie.
@Sander , @Lakeiland ,
Ik heb dit woensdag avond al aangemeld in een nieuw draadje.
Sander het lijkt alsof het euvel van vorig jaar weer terug is. Iedere 15-18 dagen is het weer feest.
Graag actie.
@Sander yep, het is weer zover, slecht hoor nog steeds niet opgelost.
@Bergeend, @tonbor en @Lakeiland,
Oei! Ik ga snel in overleg. Er is inderdaad een aanpassing gedaan (woensdagavond) en we waren in de veronderstelling dat het nu 100% en permanent opgelost was. Vandaag hopelijk snel een update!
@Bergeend, @tonbor en @Lakeiland,
Sinds 11:00 is de verbinding weer hersteld. Werkt het weer?
@Sander het werkt weer, maar ....... nog steeds niet structureel opgelost.
@Sander klopt maar ...... nog steeds niet structureel opgelost.
Hi @Sander ,
Het werkt weer.
Bedankt en een fijn weekend.
Groeten,
Bas