Skip to main content

geachte mevrouw/meneer

Begin gemist gaat maximaal maar 2 uur terug: vanochtend startte ik begin gemist van Breakfast op BBC 1. Dit programma begint om 7 uur (onze tijd) maar begin gemist kwam niet verder van 07:10. Op dat moment was het 09:20; dus precies 2 uur terug vanaf het actuele tijdstip en niet naar begin gemist.

Ik had dit van de week ook al een keer bij eurosport.

Dus voor programma’s die langer dan 2 uur duren kunnen we deze functionaliteit niet gebruiken.

SVP hulp.

Vriendelijke groet

Wietse Ytsma

 

Hi @Wietsey, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid hierover. Met Begin Gemist kun je een programma dat al gestart is weer vanaf de start opnieuw afspelen. Dit kan zolang het programma bezig is. Zodra het programma is afgelopen, zal Begin Gemist niet meer werken en loopt het inderdaad vast. Daarna is het alleen nog via Terug Kijken mogelijk. In ons Zenderoverzicht kun je precies zien welke mogelijkheden er per zender zijn. Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust!


hallo tommy,

Bedankt voor je reactie

Ben je misschien een bot want Je reageert niet op mijn opmerking dat ‘begin gemist ‘ niet verder terug gaat dan 2 uur. Dus een programma dat langer dan 2 uur duurt kun je dan niet vanaf het begin bekijken.

ik hoor graag iets van een persoon van vlees en bloed.

vriendelijke groet


Tommy is geen bot, hij is een vliegtuig. 


Reageer