Skip to main content

Na alle stekkers en modems te hebben ontkoppeld en alle tips die eerder zijn gedeeld te hebben geprobeerd, blijf ik de foutcode ontvangen als ik of op het blauwe knopje of het roze/rode knopje druk om een programma vanaf het begin of terug te kijken. Dit duurt me al veel te lang.

Goedemiddag @Charliek, welkom op de Community!

Dat gaan we meteen oplossen, goed dat je het hier meldt. Op dit moment zie ik geen TV Box aangesloten, kan dat kloppen? Zou je deze in alle vier de LAN-poorten achterop het modem willen proberen en dan controleren of je die foutcode blijft ontvangen, alsjeblieft?

Kun je ook een foto maken van het scherm zodra je de foutcode te zien krijgt? Dan kan ik hier achter de schermen aan de slag gaan voor je. Om je alvast zo goed mogelijk te helpen, heb ik een kleine aanpassing gedaan waardoor er een nieuw signaal aangemaakt is, dit zou al de grootste fouten eruit moeten halen.

We gaan dit samen oplossen, dat weet ik 100 procent zeker!


Hi Jason, er is wel een tv box aangesloten via routers. Op dit moment Lan4 en tot voor kort Lan3, zoals de tv box aangeeft als ik het modem opnieuw opstart. Bijgaand alvast de foto. Heeft het zin om Lan poort 1 en 2 ook te proberen?

 


@Charliek Bedankt voor de foto, dat helpt zeker weten, top! 

Zou je poorten één en twee ook nog eens kunnen proberen, dan hebben we vrijwel alles op locatie uitgesloten en kunnen we het onderzoek aan onze kant starten.

Nog één check: deze melding ontstaat ook vaak wanneer de internetkabel het niet goed doet, of wanneer de HDMI-ingang/-kabel niet volledig meewerken. Kun je die ook eens vervangen/checken? Thanks! 😉


Vandaag de hele dag Lan2 en een aantal keer geprobeerd, nu op Lan 1. HDMI in een andere poort, Amino kastje opnieuw geselecteerd. Nog steeds de melding, ook bij programma gemist. Helaas


Ik krijg de error eigenlijk ook tijdens live tv kijken, gemiddeld een paar keer op de avond.


Fijn dat je ons tot nu toe van zo veel informatie hebt voorzien @Charliek! Ik heb deze informatie voor je gebundeld en doorgezet naar onze technische dienst. Persoonlijk vermoed ik dat wij je snel zullen benaderen voor een monteursafspraak. Hiermee zou het binnen de kortste keren opgelost moeten zijn!


Reageer