Skip to main content

Wanneer ik (bv bij Jeugdjournaal) later inschakel en op begin gemist druk; gaat deze niet naar het begin maar naar een het begin vanaf wanneer ik inschakelde. Ik kan dan ook niet terugspoelen tot verder terug, maar telkens tot het moment dat ik inschakelde.

Ik gebruik een AppleTV 4K, laatste versie OS en laatste versie Odido app. Dit probleem doet zich al enkele weken voor.

Ik heb bewust gekozen voor een abo zonder settopbox omdat deze app ook beschikbaar was. Ik verwacht dan ook dat alles naar behoren werkt.

@mmjmanders Goed dat je hierover aan de bel trekt! Wil je de volgende vragen beantwoorden? Dan kijk ik direct met je mee!

  • Speelt het probleem zich ook af bij Live TV kijken?
  • Om welke zenders en/of programma’s gaat het?
  • Op welke datum en tijdstip heb je geprobeerd om terug te kijken?
  • Zie je ook een foutmelding?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?

@mmjmanders Goed dat je hierover aan de bel trekt! Wil je de volgende vragen beantwoorden? Dan kijk ik direct met je mee!

  • Speelt het probleem zich ook af bij Live TV kijken?
  • Om welke zenders en/of programma’s gaat het?
  • Op welke datum en tijdstip heb je geprobeerd om terug te kijken?
  • Zie je ook een foutmelding?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?

Hoi Teresa, om even te reageren op je vragen:

  • Bij Live TV (vooralsnog) geen problemen
  • Het gaat (in dit geval) om Jeugdjournaal (NPO3)
  • Het was gisteravond iets na 19.00u
  • Geen foutmelding
  • Ik gebruik de standaard AppleTV afstandbediening (Apple TV Remote (1st generation))

@mmjmanders Dank je wel voor je snelle terugkoppeling. Ik heb de zaak direct doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je kunnen oplossen en je binnenkort weer gebruik kunt maken van Begin Gemist! 


Reageer