Skip to main content

Als ik een programma terug kijk via de AppleTV app (laatste versie, zowel app als tvOS) en het einde van begin gemist is, krijg ik de optie of ik terug wil naar Live TV? Als ik op Ja klik ga ik inderdaad terug naar live tv maar als ik nee klik blijf ik in een lus komen dat de vraag blijft komen. Ik zou verwachten dat als ik op Nee druk ik de uitzending verder kan kijken vanaf het moment waar deze nu gestopt is. Wordt dit nog opgelost?

Hey @mmjmanders, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zou je hier een filmpje van kunnen maken en via een WeTransfer link kunnen delen? Ook wil je vragen de volgende vragen te beantwoorden, dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten. Alvast bedankt.

  1. iOS versie Apple TV:
  2. Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  3. Wat is de software versie?:
  4. Welke versie van de Odido Online TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  5. Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 
  6. Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?: 

Ik heb het probleem niet meer kunnen reproduceren, maar wel een ander probleem blijft zich voordoen 

 


@mmjmanders Super om te lezen dat het is opgelost! Ik heb gelijk gereageerd in je andere topic. 


Reageer