Skip to main content

Begin gemist AppleTV


Als ik een programma terug kijk via de AppleTV app (laatste versie, zowel app als tvOS) en het einde van begin gemist is, krijg ik de optie of ik terug wil naar Live TV? Als ik op Ja klik ga ik inderdaad terug naar live tv maar als ik nee klik blijf ik in een lus komen dat de vraag blijft komen. Ik zou verwachten dat als ik op Nee druk ik de uitzending verder kan kijken vanaf het moment waar deze nu gestopt is. Wordt dit nog opgelost?

Uitgelichte reactie

4 december 2023

Hey @mmjmanders, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zou je hier een filmpje van kunnen maken en via een WeTransfer link kunnen delen? Ook wil je vragen de volgende vragen te beantwoorden, dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten. Alvast bedankt.

  1. iOS versie Apple TV:
  2. Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  3. Wat is de software versie?:
  4. Welke versie van de Odido Online TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  5. Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 
  6. Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?: 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 4 december 2023

Hey @mmjmanders, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Zou je hier een filmpje van kunnen maken en via een WeTransfer link kunnen delen? Ook wil je vragen de volgende vragen te beantwoorden, dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten. Alvast bedankt.

  1. iOS versie Apple TV:
  2. Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!): 
  3. Wat is de software versie?:
  4. Welke versie van de Odido Online TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 
  5. Bij welke zenders doet het probleem zich voor?: 
  6. Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?: 

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 januari 2024

Ik heb het probleem niet meer kunnen reproduceren, maar wel een ander probleem blijft zich voordoen 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 10 januari 2024

@mmjmanders Super om te lezen dat het is opgelost! Ik heb gelijk gereageerd in je andere topic. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen