Skip to main content

Geachte medewerkers,

Ik zit al een tijdje in me maag met de kwaliteit van tv. Ik zet de beeldresolutie op 1080p50 en het voetbal lijkt wel in 720p gestreamt te worden. Het moet echt vele malen scherper want het is echt verre van full hd. Daarnaast loopt het voetbal onwijs achter waardoor ik de buren al hoor juichen terwijl ik zelf de goal nog niet op beeld zie. Dit is echt een drama en bied bij absoluut geen goede kijkervaring. Ik zie dat er verscheidene topic openstaan over beide onderwerpen, maar verbetering heb ik noet gemerkt. Dit zijn topics die al jaren soms openstaan waarvan de problemen nog actueel zijn.

 

Ik wil graag om de bovenstaande redenen opzeggen. Kan dit alstublieft?

 

 

Hoi @Tonnafrass, ik ben meteen in je profiel gedoken! Ik zie dat je nog binnen je contract zit, dit betekent dat je nog niet kosteloos kunt opzeggen. Natuurlijk wil ik graag zoeken naar een oplossing voor je tv. Ik zie dat je gebruik maakt van de T-Mobile TV app. Mocht je de tv nog niet bekabeld hebben aangesloten, raad ik dat zeker aan hiervoor! Groetjes, Ishana


Reageer