Skip to main content

Ik heb sinds een afgelopen vrijdag een odido TV aansluiting. Hiervoor heb ik KPN en Ziggo gehad.
In begin waren de kleuren via de mediabox heel flets en donker op mijn LG TV. Dit is verholpen na een reset van de mediabox. Ook zoals als in een ander topic geadviseerd de Media Converter en de Modem herstart. Dit gaf geen resultaat. Nu de kleuren goed zijn blijf ik het beeld wat korrelig vinden in vergelijking met Ziggo en KPN. Is er nog iets anders wat ik kan doen?

 

Opm.: Mijn zoon melde mij dat hij de afgelopen dagen een paar keer korte onderbreking op met zijn internet verbinding gehad heeft. Ik zelf heb geen problemen ervaren.

Hi @kuiper070, welkom op onze Community!

Het klopt dat Ziggo inderdaad een wat beter beeldkwaliteit heeft dan bij ons. Zou je misschien een foto willen sturen van het beeld? Dan krijg ik een beeld van de situatie. Ook heb ik de lijn gecontroleerd, hier zie ik geen fouten en het ziet er perfect uit. 


@Tommie van Odido Bedankt voor het checken van de lijn! Ik zit nu op mijn werk, dus kan nu geen foto maken. De beeldkwaliteit is gewoon goed, maar was iets scherper gewend. Gewoon even wennen denk ik.


Reageer