Skip to main content

Beeld valt weg

• 28 januari 2025
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Om de paar minuten verschijnt het volgende bericht “Er gaat iets mis. Deze functie of instelling is momenteel niet beschikbaar. Kijk je even of het ligt aan je internetverbinding?” vervolgens “Er is geen internetverbinding. Even de netwerkverbinding of je wifi-instellingen checken.”

Heb dit verschijnsel meerdere malen voorbij zien komen, ga er vanuit dat er inmiddels een oplossing voor is. Graag hoor ik van u welke stappen te ondernemen om dit euvel te verhelpen.

Uitgelichte reactie

29 januari 2025

Hoi ​@Jan Koekoek, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie dat je gebruik maakt van de Odido TV App. Heb je deze al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit zal het in de meeste gevallen verhelpen. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik het graag! Groetjes, Ishana

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2061 reacties
  • 29 januari 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@Jan Koekoek, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie dat je gebruik maakt van de Odido TV App. Heb je deze al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dit zal het in de meeste gevallen verhelpen. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik het graag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 februari 2025

Joepie, het ging ongeveer 10 dagen goed en het begint weer. We zijn op zoek naar een permanente oplossing. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3853 reacties
  • 9 februari 2025

@Jan Koekoek Ik vind het niet leuk om te lezen dat je weer last ervaart. Sorry hiervoor. Ik zoek graag met je mee naar een blijvende oplossing. Ik help graag! 

Wil je de volgende vragen voor mij  beantwoorden? Dan kan ik gerichter met je meekijken. 

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Laat je het mij weten? Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen