Skip to main content
Waarom valt het beeld elke keer weg, of loopt vast. Dit is nu de zoveelste keer.

De monteurs zijn er mee bezig krijg je te horen maar sinds de overstap van Vodafone naar tmobile gaat het verkeerd.

Haal Vodafone erbij om het probleem te controleren want die hebben meer ervaring en hadden geen problemen.

Nou inmiddels zijn we een maand verder en er is vanuit T-mobile geen contact meer geweest.

Wij daarin tegen hebben nog geregeld gebeld met de klantenservice waarin werd beloofd de maanden juni en juli volledig te crediteren..ook daar is T-mobile op alle fronten stil.

Sterker nog krijgen wij allerlei aanmaningen met extra incassoboetes voor het terug halen van maandabonnement wegens het niet willen of kunnen leveren van het gevraagde product.

Nu vandaag hebben wij de knoop doorgehakt en T-mobile opgezegd

Feit blijft dat T-mobile helaas niet zijn verantwoording neemt om te netjes op lossen en de beloofde maanden juni en juli volledig te crediteren.

 

Zoals door T-mobile boven werd geschreven het op te lossen,  ben ik benieuwd of men nog überhaupt reageert.

Ik.hoop van wel ..want socialmedia is tegenwoordig een machtig mooi middel.


Hey @G.Broersen,

Erg jammer dat onze paden gaan scheiden. :disappointed:  Ik zie inderdaad dat je kosteloze opzegging alvast klaar staat in ons systeem en mijn collega je gisteren telefonisch een vergoeding ter compensatie heeft aangeboden en ingediend. Daarnaast gaat mijn collega je vandaag telefonisch contacteren om het dossier netjes af te sluiten. Het liefst had ik je natuurlijk een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund. Toch wil ik je bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad. 


Jullie doelen altijd op kan wel een  breuk in kabel liggen. Dit kan niet ineens komen als het daarvoor altijd  goed gewerkt heeft. Bij mij ook nu met de nieuwe tv update augustus 2020 frozen beeld om de paar minuten. Tv box gereset, maar nog steeds. Toen ik een jaar geleden lid was ook dit gezeik, later tijd goed gegaan en nu met update weer die shit. Wordt er gek van. Doe maar eens iets aan die snelheden. Er wordt steeds meer gestreamd en gaat ten koste van beeld kwaliteit of storing


Goedemiddag @Bankzitter, welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan mooie oplossingen! 😄

We proberen altijd stap voor stap een probleem op te lossen en één van die stappen is inderdaad om na te lopen of er een defect zit in de huisbekabeling of interne infrastructuur. Een kabel kan zogezegd op ieder moment breken of op een andere manier voor een defect zorgen. 

Wat betreft het nieuwe T-Mobile TV: er gaat inderdaad wat mis bij de resolutie en dit gaat gepaard met vastlopend en stotterend beeld. Gelukkig is dit in onderzoek bij ons TV team!


Reageer