Skip to main content

Hoi,

wij hebben enkele maanden geleden (17 april) een nieuwe Zyxel modem gekregen. Na anderhalf maand zonder signaal gezeten te hebben doet alles het nu wel, maar de TV valt om de paar seconden stil, met de melding “Er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen”. Na opnieuw verbinding te maken, duurt het weer een paar seconden voordat het opnieuw wegvalt. 
 

De monteur die de Zyxel kwam aansluiten zei destijds dat er nieuwe kastjes waren (we hebben nu nog de Entone) en dat die beter zouden werken. Kan ik die ergens aanvragen?

 

Groetjes, Didi

Hey @Didi54, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is natuurlijk niet fijn tv kijken op deze manier, je bent hiervoor aan het juiste adres. Ik heb direct je TV Boxen omgeruild voor de Amino Aria 610, dit zal alle issue moeten oplossen! Je ontvangt hier een bericht van en de zending is te volgen in My T-Mobile! Kan je mij een terugkoppeling geven, na de installatie, of alles werkt zoals het moet?


Hoi @Tommie, dankjewel!

Ik zal het je laten weten als het binnen is en alles is aangesloten. 

 

Gr. Didi


Hoi @Tommie,

we hebben de kastjes zojuist ontvangen. Ik heb één van de kastjes aangesloten en geïnstalleerd  en tot dusverre doet de tv het weer perfect. Het probleem lijkt daarmee dus opgelost te zijn. Nogmaals bedankt!

 

Gr. Didi


Hoi @Didi54, dat is een mooie terugkoppeling! Ik ga voor je duimen en verwacht dat je gewoon kan blijven genieten van de nieuwe TV Boxen. Ik wens je een mooi vervolg van het weekend toe! 😃


Reageer