Skip to main content

Heb nu ca 2 a 3 maanden Odido. De laatste weken valt meerdere keren per dag het signaal van de tv's weg. Vaak wordt het beeld eerst slecht, maar niet altijd. Modem opnieuw opgestart, mediabox opnieuw opgestart, kabels opnieuw aangesloten.....niets helpt. Wat nu te doen?

Hey @Peter1968, welkom op onze Community!

We weten dat dit euvel speelt. Er loopt op dit moment een béta-test firmware die dit moet oplossen. Zodra het testen klaar is kunnen we de firmware gaan uitsturen naar de klanten. Ik kan je ook aanmelden voor de béta-test firmware, dan verwachten wij feedback van de werking van de nieuwe firmware en kun jij hem testen.

Ik zou graag willen dat jullie mij aanmelden voor de bèta-test firmware, dit is namelijk geen kijken zo. Alvast bedankt.

Heb nu ca 2 a 3 maanden Odido. De laatste weken valt meerdere keren per dag het signaal van de tv's weg. Vaak wordt het beeld eerst slecht, maar niet altijd. Modem opnieuw opgestart, mediabox opnieuw opgestart, kabels opnieuw aangesloten.....niets helpt. Wat nu te doen?

Hallo Peter ik heb exact hetzelfde probleem. het beeld valt sinds kort meerdere malen weg en je hoort of ziet niets of je hoort alleen het geluid. Ook een aantal keren een zgn. power flip gedaan en iedere keer als het beeld wegvalt de tv box van de stroom en na 1 minuut weer ingeplugd. dat helpt voor een korte periode en dan begint het weer opnieuw, vanavond nog  de klantenservice gebeld die dan het advies geeft om de tv box van de stroom te halen en ja hoor na 20,00 uur weer regelmatig wegvallen van het beeld. de medewerker herkende dit probleem niet en zei dat als het probleem niet verholpen was, er dan maar een nieuwe tv box gestuurd moest worden. ik ,ben dus blijkbaar niet de enigste 

Hoi Hans, 

Exact dezelfde klachten hier. Het kan niet zo zijn dat de klantenservice van deze klachten niets afweet. Raar!

Inmiddels wordt het beeld, steeds langer, slechter en slechter. Dit is echt geen kijken zo. 

Hi ​@Peter1968, ik heb gevraagd om jouw Mediaboxen op de lijst te zetten zodat je aan beta toegevoegd kan worden. Ik verwacht niet dat het vandaag nog gedaan wordt, maar hopelijk morgen! Laat je weten hoe je het dan ervaart en of het beter werkt? 

Ik laat het direct weten. Dank je wel Demi.

Hi ​@Peter1968, ik heb zojuist te horen gekregen dat beide Mediaboxen er nu in staan! 😊 Je hoeft alleen nog de software te accepteren als je de boxen aanzet.

Je bent geweldig, Demi. Ik ga kijken of e.e.a. werkt en laat het weten!

Hoi Hans, 

Exact dezelfde klachten hier. Het kan niet zo zijn dat de klantenservice van deze klachten niets afweet. Raar!

De tv heeft het zonder problemen gedaan na mijn post , vanaf vandaag weer regelmatig zwart beeld voor een hele korte periode. ontzettend vervelend om tv te kijken in de wetenschap dat deze weer eens een zwart beeld geeft. daar betaal je dus niet voor denk ik, de tv box voor a1 minuut van de stroom halen  doe ik ook al. ik ben benieuwd of dit gaat helpen,.

Hi ​@Peter1968, ik heb zojuist te horen gekregen dat beide Mediaboxen er nu in staan! 😊 Je hoeft alleen nog de software te accepteren als je de boxen aanzet.

Hoi Demi, na ongeveer 2 uur goed beeld te hebben gehad, stond het beeld weer "vast". Nu volledig opnieuw opstarten en hopen dat het goed gaat / blijft.

@Demi van Odido , goedenavond. Ook vanavond staat het beeld weer stil. Je moet dan echt de box opnieuw opstarten en de wifi valt even weg. Ook een paar keer, heel kort, zwart beeld. Verder werken de knoppen voor het volume op de afstandsbediening niet meer, wellicht hoort dat ook bij deze klachten, maar kan ook iets anders zijn. Verder doen alle functies het. Heb batterijen er al uitgehaald, maar dat helpt niet.

Reageer