Hallo,
Wij hebben sinds de overgang van T-mobile naar Odido dagelijks last van een beeldscherm wat bevriest. We hebben nog een Vodafone tv kastje 2x. Oud dus...
Er staat dan...Er is iets mis gegaan druk op OK...maar dat werkt niet...moet dus steeds de voedingstekker eruit en erin doen om de tv kastje/ontvanger te resetten...
Ik heb hier vandaag contact over gehad met Odido. Kreeg helaas het gevoel dat de medewerker niet goed wist wat die er mee aan moest. Heb uiteindelijk op haar advies de tv kastjes verwisseld (slaapkamer kastje naar woonkamer) .. vond het vreemd maarja proberen maar
Als dit niet zou werken moest ik opnieuw contact opnemen dan zou er waarschijnlijk een monteur langs komen (met 2 nieuwe tv kastjes neem ik aan).
Nou net weer een vastloper....ppfffff
Kan ik via hier regelen dat ik 2 nieuwe kastjes krijg met of zonder monteur ? (weet niet of een monteur nodig is)
Hoor het graag!
Lees hier trouwens veel meer mensen die hetzelfde probleem ervaren.
