Hi @Niwre73, ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van oude TV Boxen waardoor deze problemen ontstaan. Ik kan deze TV Boxen voor je vervangen door onze nieuwe Mediaboxen. Wel ontvang je op dit moment een korting op de TV Box, waardoor je deze gratis ontvangt. Deze korting komt te vervallen bij de switch naar de Mediabox. Wat ik wel voor je kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Bij twee Mediaboxen kom je uit op een bedrag van €7,50 per maand. Ik zou dan een eenmalige vergoeding aan kunnen maken van €90 wat met jouw volgende factuur vergoedt wordt. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de wisseling voor je in gang zetten.
Ook zie ik dat je op dit moment gebruik maakt van een verouderd modem. Deze wil ik ook graag gelijk voor je omwisselen naar een Zyxel T-56 modem. Om dit om te wisselen, zal er een monteur nodig zijn omdat hiervoor ook een Media Converter aangesloten moet worden. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Als dit ook oké is, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat de nieuwe apparatuur naar je toe gestuurd wordt en je een afspraak met een monteur kan inplannen!
Hallo Nora,
Bedankt voor het snelle reageren!
Wij gaan akkoord met jou voorstel.
Wat moet ik met de 2 oude tv boxen doen ?
En hoe kan ik een afspraak maken met een monteur.
Hoor het graag.
Vriendelijke groet,
Erwin Huizing
Ps: krijgen we nog een mail ter bevestiging van jou toezegging van 1 jaar gratis mediabox.
Hallo @Niwre73 ,
@Nora van Odido , is vanavond niet aanwezig. Zij komt denk ik morgen vanzelf hier terug met een reactie. En anders een andere moderator wel
Normaal krijg je een mail met instructies voor het eventueel retourneren van de apparatuur, bij oude apparaten kan het zijn, dat deze naar de milieustraat mogen.
Voor de monteur krijg je aan afspraak linkje via sms/mail. Nog even een tip, maak de afspraak pas als je de T56(modem/router) en de mediaconverter binnen hebt.
Hallo Nora of Soepkip,
Ik heb helaas nog niets verder van jullie gehoord over de tv boxen en de aanbieding die Nora me gaf en waar ik akkoord voor heb gegeven.
Hoop binnenkort wat te horen.
Vriendelijke groet,
Erwin
Hallo @Niwre73,
Dat is niet gegaan zoals het hoort.
Ik weet wel dat momenteel erg druk is, maar dat is hier niet van toepassing.
Ik probeer het opnieuw onder de aandacht te brengen.
Dit zal dan waarschijnlijk pas morgen worden.
Hallo,
Oke dan wacht ik dat af.
Vriendelijke groet,
Erwin
@Niwre73 Ontzettend bedankt voor je geduld! Mijn excuses dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik ben direct het systeem ingedoken om alles in orde te maken. De Mediaboxen komen binnen twee tot vijf werkdagen jouw kant op, de oude TV Boxen mag je terug sturen. Je ontvangt hierover een e-mail met instructies.
De vergoeding heb ik ook gelijk geregeld, hier ontvang je ook een e-mail ter bevestiging van. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier, geniet er van!
Hallo Teresa of collega,
Fijn te horen dat de boel in gang is gezet. Ik wacht de email's nog even af.
Hoe kan ik een afspraak maken met een monteur?
En een monteur laten komen om alles aan te laten sluiten is kosteloos neem ik aan ?
Hoor het graag.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Vriendelijke groet,
Erwin
Hallo @Niwre73 ,
De tv boxen mag en kan jezelf aansluiten. Doe dit één voor één, dan kan je precies zien hoe het aangesloten hoort te zijn, de oude box kan dan als voorbeeld dienen..
De monteur is nodig om de nieuwe Zyxel T-56 modem/router aan te sluiten.
Uit het bericht van @Teresa van Odido haal ik niet dat ook de nieuwe Zyxel opgestuurd wordt.
Normaal krijg je om een monteurs afspraak te maken een mail/sms met een linkje om de afspraak in te plannen.
Maak de afspraak pas, als je zowel het nieuwe modem en de mediaconverter of ONT binnen hebt.
Door haar in dit bericht te taggen, hoop ik dat ze de verzending van de Zyxel en mediaconverter ook regelt. Daar ga ik overigens wel vanuit.
Oke,
Kun jij dan doorgeven dat de nieuwe Zyxel modem ook opgestuurd moet worden...of neemt de monteur die mee ?
Ohhh sorry je zei het al...
@soepkip67 Dank je wel dat je mij hier op attendeert!
@Niwre73 Mijn excuses, ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt een e-mail met een link om een afspraak te maken met de monteur. De monteur zal er voor zorgen dat hij/zij alle spullen bij zich heeft om het nieuwe modem te installeren.
Oke duidelijk.
Bedankt voor het regelen allemaal!
Vriendelijke groet,
Erwin