Beantwoord

Beeld staat regelmatig stil.

  • 13 October 2023
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Beste klantenservice,

Heel regelmatig (meerdere keren per week) bevriest het TV beeld. Er is dan kort een melding te zien, na ok drukken wordt beeld zwart en na enige tijd weer beeld maar dit blijft alles steeds herhalen totdat ik stekker uit tv box trek. Na deze reset werkt het voor een paar dagen en dan weer zelfde.

TV box: Entone Kamai

serie nr : 26-4988108

firmware 1.4.3157_5xx-oi.2.9.95build14-76_TMNL_53

mac : 00:03:E6:98:39:98

op Port 3

De andere tv box op port 4 heeft nooit problemen

Ik hoor graag wat te doen?

 

icon

Beste antwoord door famherman 13 October 2023, 15:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @famherman, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je inderdaad in bezit bent van twee oude TV Boxe. De Entone Kamai 510 en de Entone Amulet 515. Deze zijn verouderd en dit is op te lossen door je nieuwe TV Boxen op te sturen. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Beste klantenservice,

Heel regelmatig (meerdere keren per week) bevriest het TV beeld. Er is dan kort een melding te zien, na ok drukken wordt beeld zwart en na enige tijd weer beeld maar dit blijft alles steeds herhalen totdat ik stekker uit tv box trek. Na deze reset werkt het voor een paar dagen en dan weer zelfde.

TV box: Entone Kamai

serie nr : 26-4988108

firmware 1.4.3157_5xx-oi.2.9.95build14-76_TMNL_53

mac : 00:03:E6:98:39:98

op Port 3

De andere tv box op port 4 heeft nooit problemen

Ik hoor graag wat te doen?

 

Hey @famherman, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je inderdaad in bezit bent van twee oude TV Boxe. De Entone Kamai 510 en de Entone Amulet 515. Deze zijn verouderd en dit is op te lossen door je nieuwe TV Boxen op te sturen. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Beste Tommie,

Bedankt voor je snelle response

Ik ontvang graag de nieuwe TV boxen. Het cloud opnemen zal ik bekijken maar dat gebruikte ik toch niet zo vaak, dus dat besluit ik later eventueel wel..Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @famherman, komt voor de bakker! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en ik heb de wissel voor je in gang gezet. Je ontvangt snel meer informatie van mij hierover per email. Ik zorg ervoor dat ze voor je ingepakt gaan worden, je zal komende week al van de moderne TV Boxen gaan genieten.

Voor nu wens ik je nog een mooi weekend toe en alvast veel kijkplezier gewenst! 😄

Hoi @famherman, komt voor de bakker! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en ik heb de wissel voor je in gang gezet. Je ontvangt snel meer informatie van mij hierover per email. Ik zorg ervoor dat ze voor je ingepakt gaan worden, je zal komende week al van de moderne TV Boxen gaan genieten.

Voor nu wens ik je nog een mooi weekend toe en alvast veel kijkplezier gewenst! 😄

Nog maals danks voor de snelle en goede service

Reageer