Skip to main content

Beeld loopt vast

  • 29 October 2023
  • 34 reacties
  • 879 Bekeken

Beste,

Wij zijn 2 weken geleden overgestapt naar Odido tv, en sinds de monteur de installatie heeft gedaan hebben we wat problemen met tv kijken. Bij opstarten van de tv box blijft het beeld zwart en moet ik eerst het kanaal wisselen voor er iets gebeurd. Soms springt hij over naar een uitzending van gisteren die hij ergens op pauze zet terwijl wij dit niet eens kijken. 

Ook blijft het beeld soms vast staan en moet ik van zender wisselen en dan loopt hij weer. 

En de kwaliteit van het beeld is niet best. Soms heel onscherp en het menu is dan ook niet te lezen.

Is hier iets aan te doen?

Ook vind ik het apart dat ik apparatuur van T-Mobile heb gehad en niet van Odido oid.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dus je hebt zelf helemaal geen TV Box meer thuis @Hypodermic?

Beste @Tommie van Odido , ik heb er nog wel 1, maar die zou ook nog vervangen worden voor die nieuwe box. Deze heeft van die lelijke verf vlekken van het doorstrepen van T-Mobile. Wanneer mag ik deze vervangen, zoals afgesproken eerder in dit topic?

Reputatie 7
Badge +9

Ah check, dan klopt het in ieder geval. We moeten eerst de TV Boxen afwachten tot dat deze retour zijn. Daarna kan hij omgewisseld worden voor de Mediabox @Hypodermic. Heb je toevallig het MAC-adres van de TV Box die je nog hebt staan?  

Beste @Tommie van Odido 

 

Reputatie 7
Badge +9

Thanks @Hypodermic, dan weet ik welke de juiste is!

Zou je nog een keer contact op willen nemen als je pakket bezorgd is? Dan kijk ik of alles goed gaat. 

Thanks @Hypodermic, dan weet ik welke de juiste is!

Zou je nog een keer contact op willen nemen als je pakket bezorgd is? Dan kijk ik of alles goed gaat. 

Beste @Tommie van Odido ,

 

De ontvangers zijn inmiddels bij jullie binnen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Paul Kok 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hypodermic, bedankt voor de update.

Het is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat dit aankomende week zal gebeuren. Dit kan tot 6 werkdagen duren. 

Hey @Hypodermic, bedankt voor de update.

Het is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat dit aankomende week zal gebeuren. Dit kan tot 6 werkdagen duren. 

Beste @Tommie van Odido ,

 

Kreeg zojuist de mail dat ze beide verwerkt zijn.

Kunnen we dan nu de oude omwisselen voor de nieuwe?

 

Bedankt alvast 👍🏼👍🏼

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt helemaal @Hypodermic, alles is netjes verwerkt! Daarom heb ik je nu de nieuwe Mediabox kunnen opsturen. Je ontvangt hier zo een bericht over. 

Reageer