Beeld loopt vast

• 29 October 2023
  • 34 reacties
  • 825 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dus je hebt zelf helemaal geen TV Box meer thuis @Hypodermic?

Beste @Tommie van Odido , ik heb er nog wel 1, maar die zou ook nog vervangen worden voor die nieuwe box. Deze heeft van die lelijke verf vlekken van het doorstrepen van T-Mobile. Wanneer mag ik deze vervangen, zoals afgesproken eerder in dit topic?

Reputatie 7
Badge +9

Ah check, dan klopt het in ieder geval. We moeten eerst de TV Boxen afwachten tot dat deze retour zijn. Daarna kan hij omgewisseld worden voor de Mediabox @Hypodermic. Heb je toevallig het MAC-adres van de TV Box die je nog hebt staan?  

Beste @Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Thanks @Hypodermic, dan weet ik welke de juiste is!

Zou je nog een keer contact op willen nemen als je pakket bezorgd is? Dan kijk ik of alles goed gaat. 

Thanks @Hypodermic, dan weet ik welke de juiste is!

Zou je nog een keer contact op willen nemen als je pakket bezorgd is? Dan kijk ik of alles goed gaat. 

Beste @Tommie van Odido ,

De ontvangers zijn inmiddels bij jullie binnen. 

Met vriendelijke groet,

Paul Kok 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hypodermic, bedankt voor de update.

Het is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat dit aankomende week zal gebeuren. Dit kan tot 6 werkdagen duren. 

Hey @Hypodermic, bedankt voor de update.

Het is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik ga er vanuit dat dit aankomende week zal gebeuren. Dit kan tot 6 werkdagen duren. 

Beste @Tommie van Odido ,

Kreeg zojuist de mail dat ze beide verwerkt zijn.

Kunnen we dan nu de oude omwisselen voor de nieuwe?

Bedankt alvast 👍🏼👍🏼

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt helemaal @Hypodermic, alles is netjes verwerkt! Daarom heb ik je nu de nieuwe Mediabox kunnen opsturen. Je ontvangt hier zo een bericht over. 

Reageer