Goedenavond,
sinds een aantal dagen t-mobile thuis. Maar toch zijn we niet helemaal tevreden…. Het internet snelheid valt super tegen, ook het beeld van de tv hapert heel erg. Wat hier aan te doen ?
Goedenavond,
sinds een aantal dagen t-mobile thuis. Maar toch zijn we niet helemaal tevreden…. Het internet snelheid valt super tegen, ook het beeld van de tv hapert heel erg. Wat hier aan te doen ?
Hallo
Heb je thuis een glasvezel of DSL verbinding?
Kan je na een herstart van de mediaconverter en/of router eens een laptop/pc bekabeld aansluiten op de router en een speedtest doen via de Ookla speedtest app? Het resultaat kan je hier delen.
Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de router zonder een switch oid?
Ik heb via glasvezel en geen kastje maar alles via de smart tv. Ik heb een router in de gang kast en twee WiFi punten daarbij aangesloten. De WiFi opzich is best snel, via de telefoon dan (zie foto). De tv zit via een kabel in de WiFi punt, dit WiFi punt is draadloos verbonden met de router in de gang kast
Zou je eens een bekabelde speedtest willen uploaden? Ik vermoed dat het signaal van het WiFi Plus punt al niet heel sterk is. Het WiFi punt verplaatsen en dichter bij de router plaatsen kan misschien al helpen
Bij deze ! Wel iets beter
Ik denk dat je met deze WiFi snelheid ook een prima bekabelde snelheid hebt, aan de snelheid die je ontvangt ligt het dus denk ik niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.