beeld hapert

  • 19 November 2023
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 1

Kunt u mij zsm helpen. Beeld hapert al een paar dagen. Tv kijken gaat zo niet.

Heb alle stappen doorlopen om het zelf op te lossen. Helaas geen resultaat.

Haperend beeld is bij live tv, opnames en de tv app. 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @mulder45, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het eerste wat mij opvalt is dat je een verouder DrayTek modem in bezit hebt. Deze ruil ik graag voor je om naar een Zyxel T-56. Hiervoor dient er wel een monteur langs te komen om het modem en Media Converter te installeren. Ik ga er vanuit dat het daarna opgelost is. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mulder45, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het eerste wat mij opvalt is dat je een verouder DrayTek modem in bezit hebt. Deze ruil ik graag voor je om naar een Zyxel T-56. Hiervoor dient er wel een monteur langs te komen om het modem en Media Converter te installeren. Ik ga er vanuit dat het daarna opgelost is. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Reputatie 1

Beste Tommie, 

Bedankt voor uw reactie. Recent is het draytek modem al vervangen voor Zyxel. Denk dat het probleem toch ergens anders ligt. Heb meerdere keren gereset en de kabels in en uit geplugged ook van de tv box.

Mvg, Nils

Reputatie 7
Badge +16

@mulder45 Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem. Je zou straks weer prima werkend beeld moeten hebben; sorry voor het ongemak! Werkt het over een uurtje nog niet? Herstart dan het modem + de TV Box door beide stroomloos te houden gedurende 20 seconden.

Reputatie 1

Er is niks veranderd. Heb ook zowel modem als tv box van stroom af gehaald. HDMI kabel vervangen. Het beeld is ook niet scherp meer en loopt elke 5 seconde vast. Lijkt wel of de kwaliteit minder is. Als ik netflix kijk via een mediaplayer heb ik nergens last van.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mulder45, bedankt voor de update.

Ik heb het zojuist voor je doorgezet naar onze techneuten. Hopelijk kunnen zij meer zien dan ik en kunnen we het euvel oplossen! Wordt vervolgd. 

Reageer