Skip to main content

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen woensdag hebben we tv, internet en telefonie van T-mobile. Aansluiten verliep vlot en goed maar na een uurtje begon het gehaper op tv. Beeld en geluid blijven zo ongeveer elke 30 seconden wel een keer hangen. Kastje uit en aan en na 5 minuten begint het gehaper weer. Stroom eraf en erop, nieuwe cat 5e utp kabel, modem opnieuw opgestart, niets helpt. Tegelijkertijd boven ook een kastje geplaatst en aangesloten maar ook deze hapert. Het ligt dus niet aan de tv. Snelheid van het internet bekabeld gemeten op de laptop. Ik kom op 980 mb/s. Hier ook maar voor de zekerheid een nieuwe utp cat.5e kabel getrokken. Mocht niet baten! 

Wat kan ik nu nog doen?

We zijn nu 3 dagen klant en we zijn er nu al klaar mee.

Graag hulp!

Ook hier een haperend beeld


Het probleem is bekend bij T-Mobile en zijn er hard mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen.