Skip to main content

Als ik via mijn mobiel een programma uit de cloud bekijk dan hapert het beeld en geluid.

Als ik een zender bekijk dan gaat het goed.

Hoi @S.janssen, fijn dat je dit laat weten, hier is zeker een oplossing voor te vinden! Goed om te weten dat je via live TV mooi beeld krijgt. Ervaar je dit probleem alleen op één specifieke mobiel, of op meerdere mobieltjes? En op de TV Box? Zijn er nog specifieke opnames waarbij je dit probleem ervaart of geldt dit voor alle zenders en opnames?

Ik ben benieuwd hoe de situatie ervoor staat, dan kunnen we het probleem specifiek gaan aanpakken! 💪


Mod edit:

Hoi @S.janssen, fijn dat je dit laat weten, hier is zeker een oplossing voor te vinden! Goed om te weten dat je via live TV mooi beeld krijgt. Ervaar je dit probleem alleen op één specifieke mobiel, of op meerdere mobieltjes? En op de TV Box? Zijn er nog specifieke opnames waarbij je dit probleem ervaart of geldt dit voor alle zenders en opnames?

Ik ben benieuwd hoe de situatie ervoor staat, dan kunnen we het probleem specifiek gaan aanpakken! 💪

Op de tv box ervaar ik dit niet. 

Het zijn opnames van fox of net5.

Maar het probleem lijkt zichzelf opgelost te hebben, want ik probeer het vandaag en ik heb mooi lopend beeld en geluid.

Dan ligt het waarschijnlijk aan de wifi verbinding die ik gisteren had.


Hoi @S.janssen, leuk om te horen dat je vandaag weer ongeremd kan genieten! Mocht het probleem zicht toch weer voordoen, laat het gerust weten.

Voor nu wens ik je vooral nog heel veel kijkplezier toe! 🙂


Reageer