Skip to main content

In de app lopen het beeld en het geluid niet gelijk. Heel erg irritant. Heb al van alles geprobeerd, ook de opties die in andere topics staan. Maar die zijn gesloten, dus kan ik daar niet reageren. 

Graag een oplossing hiervoor.

Hi @Pezarro, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer informatie willen geven?

  1. Welk device gebruik je om de app te bekijken? Smart TV of een mobiele telefoon?
  2. Welke softwareversie heeft het device?
  3. Welke versie van de app is geïnstalleerd?
  4. Op welk programma doet dit zich voor? Graag datum en tijdstip noteren van het bekeken programma.
  5. Gaat het om Live tv, opnames, terugkijken of allemaal?

 

Alvast bedankt!

 


Beste Tommy,

 

Hieronder mijn antwoorden.

1. Smart tv

2. OS versie van Ndroid TV, 10

3. 1.4.3232

4. Alle programma's, dus heb geen datum en tijd. 

5. Alles


Hey @Pezarro, bedankt voor je antwoorden. Kan je mij alleen nog vertellen welk merk de tv is en het type nummer van de tv? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden). Alvast bedankt!


Hoi Tommie,

Het is een Sony type: KD-75X81K


Bedankt voor je snelle reactie @Pezarro!

Ik heb het voor je doorgezet. We horen dit de laatste tijd steeds meer van de klanten en het is inmiddels bekend. Hopelijk hebben we snel een fix hiervoor. 


Reageer