Beste allen,
Het wordt wel een beetje hopeloos wat mij betreft het beeld en vooral met terugkijken en een live programma even vanaf het begin kijken wanneer je net iets te laat bent, is eigenlijk niet te doen. Het beeld loopt volstrekt niet synchroon met het beeld.
Het kan wel, want inmiddels kijk ik NPO programma's terug via de NPO app. Daar werkt het wel, dus het kan wel.
Ik vind dit echt heel erg jammer want ik ben verder enorm blij met T-Mobile, het is niet te duur en ben verder dik tevreden met alle functionaliteiten. In combi met mijn telefoonabonnement een prima deal.
Maarrrrr, ik moet zeggen ik ben wel verder aan het kijken en overweeg om mijn abonnement op te gaan zeggen. Want dit speelt nu al maanden en het wordt niet opgelost en ik heb er ook geen vertrouwen meer in. Ik bedoel dit is niet een klein onhandigheidje dit is echt de meest basis functionaliteit die je van een tv-aanbieder mag verwachten “dat het beeld synchroon loopt met het geluid”. Het voelt nu als in een bioscoop zitten waar het licht niet uit kan, dat is ongeveer het niveau waarop dit zich afspeelt, maar kennelijk heeft het geen prioriteit en zo ja dan snap ik echt niet waarom dit niet kan worden verholpen.
Ik geef het nog een maand, ik heb ook helemaal geen zin om over te stappen, maar als het over een maand nog steeds zo slecht is dan ben ik weg. Sorry T-Mobile, jullie hebben het er zelf naar gemaakt, dit kan echt niet.
Met vriendelijke groet
Hugo