Skip to main content

Net klant bij Odido en bij onze 2e tv op de slaapkamer bevriest zeer regelmatig het beeld een paar seconden en is dan weer ok om vervolgens vrij snel daarna weer te bevriezen voor een aantal seconden etc. 
 

vanaf het begin hadden wij deze hic up niet. Is later pas gekomen.

tips?

Hoi @Moon1359, ik heb direct een aantal metingen gedaan! Hierin komen geen bijzonderheden naar voren. Gebruik je in de slaapkamer de Mediabox of de Odido TV app? Ik zie namelijk beide terugkomen in de meting. Groetjes, Ishana


Wij gebruiken de Mediabox gekoppeld aan onze Wifi (Deco Mesh). Internetsnelheid 400mb dus voldoende.

 

 


Hey @Moon1359, ervaar je dit ook als je de Mediabox bekabeld op het modem aansluit? 


Hey @Moon1359, ervaar je dit ook als je de Mediabox bekabeld op het modem aansluit? 

Kan ik niet meten want het modem bevindt zich beneden in de meterkast. Dan heb ik een RJ45 netwerk kabel nodig. Gisteren mediabox uitgezet en na 20 seconden opgestart. Vooralsnog ok.


Ik kan je een 15 meter lange RJ45 Cat5e kabel opsturen @Moon1359, dan kan je het uittesten als je dat zou willen. 


Dank! Maak er aub 20 meter van. Heb zojuist exact gemeten.

bedankt vd service!

 

 


We hebben alleen 15 meter @Moon1359. Deze komt in ieder geval jouw kant op!


Reageer