Welkom op onze Community! @MarianG
Goed dat je dit aangeeft, dit is zeker niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken!
Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken wat ik voor je kan doen en ik zie dat je nog gebruik maakt van verouderde apparatuur. Dit gaat om zowel het modem als de TV Box. Uiteraard heb ik deze allebei gelijk voor je omgeruild. Ik weet zeker dat de problemen hiermee zijn verholpen!
Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging met een link om een afspraak in te plannen met de monteur, die het modem voor je zal installeren. Je hoeft de oude apparatuur niet meer naar ons terug te sturen, maar je mag dit afgeven bij een recyclepunt bij jou in te buurt.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag!
Welkom op onze Community! @MarianG
Goed dat je dit aangeeft, dit is zeker niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken!
Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken wat ik voor je kan doen en ik zie dat je nog gebruik maakt van verouderde apparatuur. Dit gaat om zowel het modem als de TV Box. Uiteraard heb ik deze allebei gelijk voor je omgeruild. Ik weet zeker dat de problemen hiermee zijn verholpen!
Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging met een link om een afspraak in te plannen met de monteur, die het modem voor je zal installeren. Je hoeft de oude apparatuur niet meer naar ons terug te sturen, maar je mag dit afgeven bij een recyclepunt bij jou in te buurt.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag!
Bedankt voor de snelle actie. De volgende dag kwam een super aardige monteur van Guidion kijken en stelde vast dat mijn modem up to date was maar dat ik een erg oud model mediabox had. Dit werd door hem met jullie telefonisch geregeld en deze box werd de volgende dag bezorgd. Ik heb hem geïnstalleerd en tot nu toe werkt alles perfect!
Stom van mij dat ik dit zo lang heb aangezien. Maar ik las meerdere klachten over het bevriezen van beeld, dus ik dacht dat dit een algemeen Odido probleem was na T mobile.
Ik ben tevreden want ik kan weer een programma bekijken waar ik niet de helft van hoef te missen.
@MarianG Super fijn om te lezen dat de monteur alles heeft geïnstalleerd en je weer heerlijk kunt genieten van TV Kijken!
Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen, laat het mij dan gelijk weten. Op die manier kan ik je gelijk verder helpen en dat doe ik graag!