Gemerkt op iPad en LG TV. Op TV zowel via mediabox als TV-app.
Bij andere zenders geen probleem.
Gemerkt op iPad en LG TV. Op TV zowel via mediabox als TV-app.
Bij andere zenders geen probleem.
Hey
Dankjewel dat je dit bij ons aankaart. Goed dat je het verschil hebt opgemerkt, en top dat je dit ook even via verschillende apparaten getest hebt, dat helpt ons echt verder.
Het klopt dat we op dit moment meldingen ontvangen over BBC One waarbij beeld en geluid soms niet helemaal gelijk lopen. Dit speelt op verschillende apparaten, waaronder de mediabox en de TV-app. Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en dit zou opgelost moeten zijn. Is dit niet het geval? Dan ontvang ik graag de volgende informatie van je:
Op welke zender doet dit probleem zich voor?:
Datum en tijdstip van het moment dat dit speelde:
Gebeurt dit alleen bij live tv kijken, terugkijken of allebei?:
Ben je met Wifi verbonden of bekabeld?:
Op welk apparaat ervaar je het issue?:
Wanneer je meerdere apparaten hebt, speelt het op één apparaat of beide?:
Wat is de firmware versie (Mediabox) of software versie (app):
Heb je extern audio apparatuur (zoals een soundbar):
Staat Dolby aan in de audio instellingen?:
Met deze informatie kan ik het weer doorzetten naar onze technische dienst zodat ze de stream kunnen resetten! Geef je mij dan hier een seintje? Alvast bedankt!
Probleem is nog niet verholpen. Perfect te detecteren bij een snookeruitzending.
Op welke zender doet dit probleem zich voor?: BBC1 en BBC2
Datum en tijdstip van het moment dat dit speelde: Voortdurend.
Gebeurt dit alleen bij live tv kijken, terugkijken of allebei?: Terugkijken niet gecontroleerd
Ben je met Wifi verbonden of bekabeld?: TV en mediabox via kabel, app op iPad via Wifi
Op welk apparaat ervaar je het issue?: TV-app, TV via mediabox, app op iPad
Wanneer je meerdere apparaten hebt, speelt het op één apparaat of beide?: Alle
Wat is de firmware versie (Mediabox) of software versie (app): iPad: 2.5.7, Mediabox: 20.2.97.1
Heb je extern audio apparatuur (zoals een soundbar): Ja maar probleem speelt dus ook op iPad en ook op TV met geluid via TV-speakers
Staat Dolby aan in de audio instellingen?: Ja
Dankje
Ze hebben de stream herstart
Ze hebben de stream herstart
Het is opgelost. Zowel op TV als op iPad heb ik het gecontroleerd en gemerkt dat beeld en geluid weer synchroon lopen.
Super, dat is in ieder geval goed nieuws
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.