Hey @BigFurryMonster, dat laat ik graag voor je oplossen!
Zou je mij iets meer informatie kunnen geven? Alle informatie heb ik namelijk nodig om dit euvel door te zetten zodat we de stream kunnen resetten en dan moet dit weer opgelost zijn.
- Op welke zender doet dit probleem zich voor?:
- Datum en tijdstip van het moment dat dit speelde:
- Gebeurt dit alleen bij live tv kijken, terugkijken of allebei?:
- Ben je met Wifi verbonden of bekabeld?:
- Op welk apparaat ervaar je het issue?:
- Wanneer je meerdere apparaten hebt, speelt het op één apparaat of beide?:
- Wat is de firmware versie (Mediabox) of software versie (app):
- Heb je extern audio apparatuur (zoals een soundbar):
- Staat Dolby aan in de audio instellingen?:
Geef je mij hier een seintje als je alles hebt ingevuld? Dan ga ik direct voor je aan de slag en zal het doorzetten naar de technische dienst. Zij zullen het vervolgens gaan oplossen! Alvast bedankt.