Sinds vandaag (1 oktober) krijg ik bij BBC First de melding dat terugkijken niet meer wordt ondersteund! Klopt dit? Of is er na het onderhoud van 28/29 september j.l. toch iets veranderd??
Hi
Na het lezen van meerdere klachten over BBC First lijkt het mij dat het niet aan de BBC ligt. Aangezien een programma ineens niet meer terug te kijken valt en na klachten ineens weer wel moet het toch aan T-mobile liggen. Misschien bij jullie ergens een knop omzetten?
BBC Studios zeggen er zelf dit over:
Vanwege de licentieovereenkomsten die we hebben met onze distributiepartners, zijn helaas niet al onze uitzendingen beschikbaar op inhaaldiensten. We hebben onlangs prioriteit gegeven aan uitzendingen die overdag en tijdens de piekuren worden uitgezonden, omdat we denken dat dit het grootste voordeel zal opleveren voor onze kijkers. Het is ook vaak mogelijk om late uitzendingen nogmaals in te halen als deze ook eerder was uitgezonden.
Zie hun website voor info en klachtformulier.
Toevallig net gekeken maar nee, ik kan niks terugkijken.
Vanaf 5 mei jl lijkt is het meeste af te spelen, maar niet alles en nogal willekeurig bij dezelfde series. Althans via tv anywhere.
Ik kan 6 mei rond de 75% terugkijken iig.
Hoi
Opmerkelijk dat na klachten nu ineens een aantal programma's weer terug te kijken vallen.
Nu alle Silent Witness afleveringen en Beyond Paradise nog.
Nieuwe 3-Delige serie Granite Harbour. Delen 1 en 2 wel Terug Kijken maar deel 3 (en herhalingen) niet ondersteund. Het blijft een onlogische willekeurige situatie. Ook van langere series de ene niet en de andere wel. Het ondermijnt je plezier in t gebruik van deze zender omdat je niet weet of je het hele verhaal kan blijven volgen.
Zoals hierboven aangegeven werkt inderdaad bij ons ook het terugkijken van Granite Harbour deel 3 niet. Maar er zijn ineens veel meer programma’s die niet meer terug te kijken zijn. Zo kunnen wij ook New Tricks, Harry Wild en een flink aantal andere programma’s meer niet meer terugkijken. Vorige week konden we meer terugkijken dan nu, heel vreemd. Echt heel vervelend dat dat ineens zo is.
Hi
Thanks voor jullie terugkoppelingen allemaal, het is doorgegeven aan de techneuten en we gaan hiermee aan de slag. Hopelijk hebben we binnenkort een duidelijkere update hierover!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.