Skip to main content

Waarom kan je BBC 3 wel op de T-Mobile app zien en niet op de TV BOX?

Oja Fribus vroeg het ook al een keer voor twee maanden terug.


@burekap We snappen dat je het graag in één keer opgelost wilt hebben, dat willen wij ook. Juist daarom komt de monteur langs. Ik heb het idee dat je niet helemaal zeker bent van onze deskundigheid en wil je vragen om ons te vertrouwen hierin. Al onze moderators zijn zeer ervaren en deskundig en begeleiden iedereen door de juiste stappenplannen heen. Indien een stappenplan dan aangeeft dat een monteursbezoek dé oplosmethode is, dan kunnen we daar zeker van uitgaan - zeker als de technische dienst ook tot deze conclusie gekomen is! 😄

 


Hi @burekap, excuses voor alle verwarring! Ik heb hier nog eens met één van onze tv-specialisten naar gekeken en er hoeft hier inderdaad geen monteur voor langs te komen. Ik kan je laten weten wat dit probleem veroorzaakt. Jij hebt een DSL verbinding en kijkt dan altijd naar de WBA-stream die wij van KPN ontvangen. Op deze zender is 's avonds geen uitzending, maar op de variant die wij zelf leveren wél. Dat verklaar het verschil. Het is dus een gegeven en kan niet opgelost worden, sorry daarvoor. Gelukkig weet je zo wel de oorzaak hiervan. Is jouw vraag zo beantwoord? 🎉


Niet helemaal want op de TVBOX zie je wel de TV GIDS van BBC 3 maar geen beeld? Waarom moet het zolang duren bij de technische dienst komen niet gauw met antwoord.


Hi @burekap, het bovenstaande is de uitkomst van het onderzoek! Het is dus een gegeven, maar gelukkig kun je de zender wel op de Smart TV App bekijken. Zo hoef je het programma dus gelukkig niet te missen in de avonduren. 


Reageer