Hi @burekap, top dat je je dit hier afvraagt! Allereerst wil ik bij je checken welke zender je precies bedoelt. BBC 3 zie ik namelijk niet in ons zenderoverzicht: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Kan het zijn dat je misschien BBC First, One of Two bedoelt? Daarnaast hoor ik graag wat je te zien krijgt als je deze zender op de TV Box wilt kijken. Zie je een foutmelding of blijft het beeld zwart? Als je hierop terug kunt komen, dan zou dat super zijn. Merci!
Hoi @burekap,
Dat is vreemd. Eens kijken of we erachter kunnen komen waar het probleem zit. BBC 3 zit in het Internationale pakket. Ben je daarop geabonneerd? En ben je met hetzelfde klantnummer ingelogd op de tv-box en in de app?
@Lisa BBC 3 deelt de zender met CBBC, die op kanaal 113 zit, vergelijkbaar met NPO Zapp/NPO 3.
Hoi @burekap,
Dat is vreemd. Eens kijken of we erachter kunnen komen waar het probleem zit. BBC 3 zit in het Internationale pakket. Ben je daarop geabonneerd? En ben je met hetzelfde klantnummer ingelogd op de tv-box en in de app?
@Lisa BBC 3 deelt de zender met CBBC, die op kanaal 113 zit, vergelijkbaar met NPO Zapp/NPO 3.
Hallo ben op beide abonnee als ik kijk op de app zit wel BBC 3 en niet op de TV Box en gaat om de zelfde inlog codes. Op de TV BOX zie je s avonds de C van CBBC en niet BBC 3 en wel op de app van de smart tv.
Hi @burekap, merci voor de aanvulling! Ik ga dit meteen voor je navragen bij onze tv-specialisten. Kun je nog aangeven of je dit enkel in de avonduren ervaart of kun je te allen tijde deze zender niet op de TV Box bekijken? Ik wil dit mysterie graag voor je uitpluizen.
BBC 3 is alleen in de avond uren en in de nacht dan is de zender alleen te bekijken overdag zie je de CBBC tot 20.00 uur NL tijd Engelse tijd is het 19.00 uur. Kan het in de App zien en niet op de TV BOX.
Hi @burekap, check - helemaal helder! Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan neem ik graag een kijkje in jouw verbinding.
Hallo Lisa de verbinding is prima geen klachten daar over. Dit is al een eerder langs geweest en had de zelfde vraag. BBC 3 is alleen in de avond te zien net als BBC 4 de App op smart tv geeft BBC 3 wel door en de TV BOX niet je kan nu ook niet zien naar BBC 3.
Oja de tv gids kan je wel zien op de TV BOX van BBC 3 en ook op de app maar geen beeld alleen de C van CBBC op de tv box en wel beeld op de app.
BBC 3 wel beeld in de App maar niet op de TV Box zie de C van CBBC en de tv gids op de TV BOX doet het wel.
Hi @burekap, perfect dat je dit nog kon laten weten en jouw gegevens kon doorsturen! Ik heb een verzoek voor je ingediend bij onze technische dienst. De aankomende dagen houd ik dit goed voor je in de gaten. Na het weekend ga ik kijken of er een update is uitgerold die ik met je kan delen. Zodra er iets bekend is, dan krijg je dat hier meteen van mij te horen. Hopelijk kan de technische dienst dit verder uitpluizen en oplossen.
Het ligt niet bij mij maar de stream naar de tv box voor BBC 3 wel op de app en niet op de TV BOX dan staat er de C van CBBC en wel de tv gids op de tvbox zie ik wel wat er op is. De programma zie ik wel in de app?
Hi @burekap, dankjewel voor deze aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat mijn collega van de technische dienst het onderzoek zojuist heeft afgerond. Zij heeft aangegeven dat je op dit moment helemaal geen diensten hebt en dus heeft zij Guidion aangestuurd. Hierin heeft ze ook het tv issue dat je hier hebt beschreven benoemd. Zo kan dit ook meteen worden aangepakt als de monteur bij jou langskomt. Laat je het hier aan ons weten als je weer online bent en ook weer van BBC 3 kunt genieten op de TV Box?
Oja ik ben op vakantie heb alles van het stroom gehaald vandaar dat je ziet dat ik niet online ben volgende maandag wel weer.
Wat heerlijk dat je momenteel op vakantie bent @burekap! Goed om te weten, want dan koppel ik terug aan mijn collega dat de monteur enkel voor tv hoeft langs te komen. Geniet nog van je vakantie!
Je kan overdag de BBC 3 niet zien alleen in de avond van 20.00 uur tot ongeveer 04.00 a 04.30 te zien NL tijd.
Hi @burekap, yes dit heb ik ook zo doorgegeven aan mijn collega! De monteur gaat hier dan ook verder in duiken. Mijn collega heeft trouwens laten weten dat je zelf tegen de monteur kunt zeggen dat je enkel een euvel ervaart op de tv in plaats van dat alle diensten zijn uitgevallen. De aanstuurtekst kon mijn collega achteraf niet meer veranderen naar de monteur. Is het inmiddels al gelukt om een afspraak in te schieten?
Wel BBC 3 op de app niet op de TV BOX een grote C van CBBC op de TV BOX.
Hi @burekap, ik zie dat je nog een afspraak dient in te schieten met onze monteursservice! Het probleem is in dit topic helemaal helder en een monteur is aangestuurd om dit voor je te fixen. Heb je al geklikt op de afspraaktool? Hopelijk is er snel een plekje vrij in de agenda.
Moet het zo lang duren om `s avonds te kijken naar BBC 3 op de APP en TVBOX `s avonds tussen 20.00 en 04.30 uur te kijken. Op de TVBOX zie je `s avonds na 20.00 uur de C van CBBS?
Hi @burekap, ik zie dat je geen afspraak hebt gemaakt met onze monteursservice! Ben je niet in de gelegenheid geweest om een afspraak in te schieten of is dit een bewuste keuze? Mocht je geen monteur langs willen hebben, dan hoor ik het graag. Dan vermeld ik dat namelijk en zet ik opnieuw een onderzoek uit naar onze technische dienst. Laat je dit aan mij weten? Ik respecteer elke keuze!
Graag geen monteur onderzoek door de Technische is beter ze kunnen het daar zien.
Hoi @burekap, tenzij het fysiek niet mogelijk voor jou is om een monteur langs te laten komen, zou ik je willen aanraden om toch een afspraak in te plannen. Onze monteursdienst is in dit geval op basis van een onderzoek aangestuurd en dit is dé manier om het probleem op te lossen. Alvast bedankt voor je medewerking!
Om een monteur langs te sturen helpt niet de signaal is goed dat is het niet. Omdat het op de app wel werkt en op de tvbox niet dan ligt het bij jullie. De technische dienst zou beter `s avonds kunnen kijken tussen 20.00 uur en 04.30 uur naar BBC 3 dan kunnnen ze het zien helpt niet met een monteur.
Hi @burekap, excuses voor de verwarring - ik dacht dat onze technische dienst het op afstand kon oplossen! Echter is dit niet het geval en kan enkel een monteursbezoek dit probleem verhelpen. Dus het is noodzakelijk om deze afspraak in te plannen.
Wat wil de monteur dan doen de signaal is goed het ligt bij de Technische dienst van T-Mobile op de APP doet het wel BBC 3 gisteravond nog gekeken maar op de TV BOX de Grote C. Maar anders laat maar.