Skip to main content
Beantwoord

Av uitgang wisselen met afstandsbediening T-mobile

Hoe kan ik met de afstandbediening van T-mobile wisselen van av uitgang nadat ik Netflix heb gekeken

Beste antwoord door Hidden.nld

HalloReiger,

Dit kan door de input knop te gebruiken. Deze vind je links onder op de afstandsbediening.
Lukt dat niet druk dan de setup knop ingedrukt houdentot dat het lampje 2keer knippert. Druk dan op input en dan op tv.
Bekijk origineel

5 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2018
HalloReiger,

Dit kan door de input knop te gebruiken. Deze vind je links onder op de afstandsbediening.
Lukt dat niet druk dan de setup knop ingedrukt houdentot dat het lampje 2keer knippert. Druk dan op input en dan op tv.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2018
helemaal correct, bedankt voor je reactie

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 mei 2018
Helemaal correct

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 september 2018
ik krijg na het volgen van deze stappen wel het input overzicht, maar kan hier vervolgens niet doorheen scrollen om ander inputkanaal te selecteren.

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 560 reacties
  • 17 september 2018
Het klopt dat dit truckje niet op iedere Tv werkt. Het werkt bijvoorbeeld niet op Tv's waarmee je de bron selecteert door via de pijltjes toetsen te navigeren. Ik hoop dat T-Mobile snel een nieuwe afstandsbediening lanceert.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen