Skip to main content

Hallo, sinds enkele weken Odido maar niet tevreden. Na 4 uur automatische uitschakeling waarbij de oktober knop op de ab niet werkt om dit op te heffen. Ook heb ik erg regelmatig hicks in het geluid van de tv wat erg hinderlijk is. Ik merk niets van de update van 4 naar 8 uur.

Hoi @Bomber12, heel hartelijk welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Ik gok dat je doelt op de standby-functie die na 4 uur (op verouderde boxen) ingeschakeld wordt, klopt dat? Wat bedoel je precies met de “oktober knop”? 


Ok werd oktober😁 ja dat bedoel ik. Heb alle 3 in volgorde opgestart en hoop dat het weg is, gaan we zien vanavond


Ik heb een nieuwe box ga ik van uit omdat hij er net 2 weken staat!! 4k tv box 1.GEN


Als ik dit zie is mij een verouderde box geleverd lijkt me, zou een kwalijke zaak zijn van Odido


Wat zou de actuele tv box zijn op dit moment.?


@Bomber12 Duidelijk! Sinds 17 januari is er een nieuwe update beschikbaar voor de Mediabox (12.8.3939), deze geldt ook voor de afstandsbediening (7154.03.01_1.1). Dit zou het probleem dat je beschrijft moeten verhelpen. Wil je nagaan of jouw Mediabox up to date is? Je vind dit onder instellingen > App voorkeuren > Over > 4K TV Box Firmware. 


Hi Teresa, Ik heb even gecheckt en zie dat de box op deze versie 7154.03.0_1.1 staat. De afstandsbediening vindt ik niet bij instellingen. Ze staan overigens onder instellingen > afstandsbedieningen & accesoires > mediabox. Dus ik kan de versie van de afstandsbediening niet zien? Ik kan de ok knop niet gebruiken om de 4 uurs uitschakeling te annuleren.


@Bomber12 Dank je wel voor je terugkoppeling! De update is niet naar iedereen tegelijk uitgestuurd, dit wordt in batches gedaan. Ik adviseer je om de Mediabox aangesloten te laten, zodat de update van zelf door kan komen.


Reageer