Er zijn te veel mensen die last hebben van een audio probleem. Daar ben ik een van. Dit gebeurt zowel in de app én de TV Box.
En ja, ik heb een Onkyo Home Cinema set. Mijn televisie betreft een Sony Bravia. En ook ik heb zoals andere klanten de app herhaaldelijk geïnstalleerd en ook de TV Box paar keer gereset. Op aanraden van klantenservice instellingen aangepast in de Box. Dit hielp, tót ik mijn Box de volgende dag weer aan deed. En het gaat hierbij dus NIET alleen om de TV Box, maar ook de app zelf; daarvan loopt de audio nog meer achter dan de TV Box.
KPN, NPO Start, Netflix en alle andere apps hebben nog nooit een sync probleem gehad; ik kan verzekeren dat het niet aan de geluidsinstallatie ligt. Alles is bekabeld en is hoogwaardig aangesloten. Mijn TV Box kwam ook echter aan in een eerder geopende verpakking, waardoor het lijkt dat ik nu een eerder probleem van een vorige klant in huis heb gehaald.
Mijn vraag is aan ODIDO: wanneer gaan deze bugs opgelost worden?
Op deze manier kan ik natuurlijk geen televisie kijken.