Skip to main content
Tommie schreef:

@wimT11H bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de swap gelijk in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is de zending te volgen in My T-Mobile! Wil je mij laten weten, na de installatie, of alles als behoren weer werkt? 

Beste Tommie,

Inmiddels de Aria box ontvangen en probleemloos geïnstalleerd. TV-kijken gaat nu inderdaad weer storing loos. Viel wel op dat het precies zo'n klein kastje was als de al aanwezige 2 Amino Aria 610 boxjes. En nu blijkt dus dat de lokale opnamefunctie zoals we die hadden met de Entone Amulet 515 nu niet meer aanwezig is. DAT WAS DUS NIET DE BEDOELING ! Ik neem toch aan dat de AMINO ook een grote box met lokale opnamefunctie heeft. Wil je dit aub zo snel mogelijk herstellen ? Volgens jullie bericht over de nieuwe TV-app zou lokaal opnemen namelijk blijven en als uitbreiding tegen betaling kan er in de cloud worden opgenomen. Wij willen graag het bestaande houden, dat zit immers ook in ons abonnement.

@wimT11H De Amino Aria 610 TV Box heeft geen harddisk recorder. Deze type TV Boxen worden ook niet meer geleverd omdat deze uitgefaseerd worden. Met de vorige Amulet 515 was het alleen mogelijk om lokaal op te nemen. Het verschil is nu dat de TV Box die je nu hebt goedkoper is. Wanneer je dan Cloud Opnemen aanvraagt ben je dan ook hetzelfde kwijt of zelfs goedkoper zodat je toch een opnamefunctie hebt. Met Cloud Opnemen kun je ook op alle devices opnemen en daarnaast ook opnames bekijken via TV Anywhere. 

Ik kan dan ook niet de box omwisselen voor een Amulet jammer genoeg. Door de swap hoef je de Amulet TV Box niet naar ons te retourneren en dien je te recycelen. Je kunt deze echter voorlopig wel nog blijven gebruiken, mocht je dit willen. Ik kan alleen niet garanderen voor hoe lang. ik durf verder alleen niet met 100% te zeggen of het met opnemen nog gaat lukken, maar dit kun je dan testen. We kunnen verder alleen op deze TV Box geen support meer bieden vanuit de technische dienst als er problemen zijn met de Amulet, omdat de TV Box niet meer herkend wordt. 


Reageer