Skip to main content

Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5


Gisteren heb ik de tvOS update (naar 16.5) op 2 Apple TV apparaten uitgevoerd, een Apple TV 4K 2021 en een Apple TV 4K 2022. De nieuwste T-mobile app versie is geïnstalleerd.

Beiden hebben nu het volgende issue.

Wanneer naar een kanaal wordt gekeken en je klikt naar rechts om te ‘zappen’ (overzicht) gaat dat nog goed. Indien er dan nogmaals naar rechts wordt geklikt om een kanaalkeuze te kiezen of te scrollen, dan crasht de app/wordt abrupt afgesloten.

Willen jullie hier naar kijken?

 

Alvast dank.

 

Met vriendelijke groet,

Bitmans

 

253 reacties

Reputatie 1

Ik ben er idd mee aan 't experimenteren, en hoewel de bediening niet overal even inuïtief is (zie ook de reacties onder die thread), heb ik zowaar nog geen crashes meegemaakt. Krijg sterk de indruk dat t een compleet nieuwe app is, en niet een redesign van de oude. Bijzonder dat niet iemand van Odido zelf even reagreerde op deze thread, aanmgezien er nogal wat mensen zijn met issues….

We gaan nu de 9e maand in sinds ik de problemen met de TV-app op de Apple TV 4K heb gerapporteerd, en nog steeds geen fix of nieuwe app. Wanneer kunnen we eindelijk actie verwachten, @Odido?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sploegman, op 25-06 is de nieuwe Béta-versie uitgekomen. Deze ziet er veelbelovend uit, heb je de test-app al of nog niet? Hopelijk kunnen we hem snel naar productie brengen, mits alles goed is.

 

 

Reageer