Skip to main content

Na de update van tvOS naar 17.2 is het niet meer mogelijk om de zenderlijst op te vragen door naar rechts te tikken dan wel te schuiven. 
 

helaas weer een probleem met dit onderdeel. Van de Odido tv app

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Kom maar door met het antwoord op mijn vraag. 


Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Kom maar door met het antwoord op mijn vraag. 

 

 

Als het schikt hoor.


Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Kom maar door met het antwoord op mijn vraag. 

 

 

Als het schikt hoor.


 

Druk aan het programmeren denk ik. 


@JanTheo Dank je wel voor je geduld! 

Op dit moment weet ik dat de leverancier nog aan het testen is. Ik vermoed hier in de loop van volgende week een uitgebreidere update over te hebben. 


@JanTheo Dank je wel voor je geduld! 

Op dit moment weet ik dat de leverancier nog aan het testen is. Ik vermoed hier in de loop van volgende week een uitgebreidere update over te hebben. 

Met 17.4?


@JanTheo Dat kan ik op dit moment niet inzien. Ga ik ook gelijk voor je navragen maandag!


@JanTheo Dat kan ik op dit moment niet inzien. Ga ik ook gelijk voor je navragen maandag!

 

@Teresa van Odido  Heb je een antwoord gekregen?


Hi @JanTheo We hebben voor nu nog geen nieuwe update. De leverancier is nog bezig om het huidige probleem op te lossen. Ik heb het wel opnieuw weer aangekaart bij ons tv team of ze deze beta versie van tvOS17.4 ook meenemen in de fix. Ik verwacht vandaag geen terugkoppeling meer, maar morgen kan ik hier hopelijk meer over delen!


Hi @JanTheo We hebben voor nu nog geen nieuwe update. De leverancier is nog bezig om het huidige probleem op te lossen. Ik heb het wel opnieuw weer aangekaart bij ons tv team of ze deze beta versie van tvOS17.4 ook meenemen in de fix. Ik verwacht vandaag geen terugkoppeling meer, maar morgen kan ik hier hopelijk meer over delen!

Wat zeiden ze?


Hi @JanTheo We hebben voor nu nog geen nieuwe update. De leverancier is nog bezig om het huidige probleem op te lossen. Ik heb het wel opnieuw weer aangekaart bij ons tv team of ze deze beta versie van tvOS17.4 ook meenemen in de fix. Ik verwacht vandaag geen terugkoppeling meer, maar morgen kan ik hier hopelijk meer over delen!

Wat zeiden ze?

Of mailden ze?


Hi @JanTheo, mijn oprechte excuses voor de verlate reactie! Ik heb vandaag weer een meeting gehad met ons tv-team om hierover te babbelen, omdat er eerder nog niet echt een update was dat het waard was om te delen omdat er steeds navraag gedaan moest worden. Voor nu wordt niet specifiek voor deze betaversie getest, maar met de update waar ze nu mee bezig zijn, werken ze wel aan een fix die ervoor moet zorgen dat het huidige probleem na elke nieuwe tvOS lancering niet meer voorkomt. Deze fix wordt meegenomen in een grotere update waardoor de oplossing langer op zich laat wachten. De planning wordt verwacht voor eind april/begin mei. Uiteraard kan hier de komende tijd nog wat verschoven worden naar eerder of later. Maar dit is voor nu het tijdsbestek dat ik dan delen met jullie. Mochten er uiteraard grote belangrijke updates nog komen, dan laat ik het hier weten!


Hi @JanTheo, mijn oprechte excuses voor de verlate reactie! Ik heb vandaag weer een meeting gehad met ons tv-team om hierover te babbelen, omdat er eerder nog niet echt een update was dat het waard was om te delen omdat er steeds navraag gedaan moest worden. Voor nu wordt niet specifiek voor deze betaversie getest, maar met de update waar ze nu mee bezig zijn, werken ze wel aan een fix die ervoor moet zorgen dat het huidige probleem na elke nieuwe tvOS lancering niet meer voorkomt. Deze fix wordt meegenomen in een grotere update waardoor de oplossing langer op zich laat wachten. De planning wordt verwacht voor eind april/begin mei. Uiteraard kan hier de komende tijd nog wat verschoven worden naar eerder of later. Maar dit is voor nu het tijdsbestek dat ik dan delen met jullie. Mochten er uiteraard grote belangrijke updates nog komen, dan laat ik het hier weten!

 

Dank voor de info.


Hi @JanTheo, ik heb goed nieuws! Vandaag staat de planning voor de uitrol van de fix voor Apple TV! 😊


Hi @JanTheo, ik heb goed nieuws! Vandaag staat de planning voor de uitrol van de fix voor Apple TV! 😊

Spannend! Ik hoop dat ik dan ook de applletv kan updaten en dat alles werkt. 


Totdat tvOS 18 uitkomt 😅


Reageer