Skip to main content

Werkt met Apple TV Odido TV app geïnstalleerd. klantnummer en Pincode ingevoerd. Start allemaal prima op allen optie in Menu “terugkijken” werkt niet. Bij aanklikken gooit hij je gelijk in zijn geheel uit de Odido TV app. 

Welkom op onze Community! @Tom Hoogeveen 

Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik help je graag verder om dit op te lossen. Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk op zoek naar een werkende oplossing!

  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Om welke zenders en afleveringen gaat het?
  • Heb je ook problemen met het afspelen van andere films/series?
  • Ervaar je dit probleem ook op andere appraten?
  • Krijg je een foutmelding?
  • Van welk merk en type TV maak je gebruik?
  • Welk soort afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Benoem ook de versie. 
  • Welke versie van de Odido TV app gebruik je?

 


Dag Teresa,

als eerste fijn dat je reageert. Afgelopen week heeft de monteur van Guidion het glasvezelmodem geïnstalleerd. Ik heb geen mini tv box van Odion maar gebruik mijn Apple TV box model A1625 (32 GB) met tvOS 17.3 (21K5643b) draadloos via Wifinetwerk. Verder gebruik ik de laatste Odido tv app (gedownload via de AppStore) versie 1.5.6. 
Verder gebruik ik de Apple Remote Control als afstandsbediening. Dit allemaal ter info. 
bij het opstarten van de Odido TV app start de tv op ingestelde tv net voorbeeld NPO1. Dan ga ik op de remote control via < knop naar het Odido menu met opties Thuis - Op TV - Film & Series  -  Account en Zoeken. 

Thuis menu optie Faoriete zenders - Werkt) Optie Wissel Profiel - Werkt. Optie Verder kijken Werkt Niet. Bij keuze met < op Remote Control knop. Crasht de TV App (Wordt direct beëindigd) en gaat terug naar het Apple Menu. Dus de TV app moet volledig opnieuw worden opgestart. 
 

Op TV menu optie TV gids - Werkt. Optie Radio -werkt. Optie terugkijken crasht TV app zoals eerder beschreven en moet volledig opnieuw worden opgestart. 

 

Op menu Films & Series Optie Videoshop - Werkt Optie Film - Werkt (nog geen gehuurde films beschikbaar). Optie Gratis Series - Werkt Niet crasht TV app en moet volledig opnieuw worden opgestart. 
 

menu optie Account. Alle menu opties werken behalve optie - Verder kijken. Crasht zoals eerder aangegeven. 


Dag Teresa,

nog even aanvullend TV is een Samsung Led40 met versie 2900. 


Hoi @Tom Hoogeveen,

Deze problemen zijn bekend. Zie ook onderstaand topic. Er wordt nog altijd aan gewerkt. @Tommie van Odido houdt de voortgang in de gaten en zal het daar melden als er iets te melden is. Hopelijk gaat dat snel gebeuren!

 


Reageer