Beantwoord
Apple tv maakt geen verbinding, storing 3095
Ik probeer mijn apple tv online te krijgen, WIFI of LAN maakt niet uit, maar de blijft foutcode 3095 aan geven.
Wat ik kan vinden is de MAC Adress Filtering uitzetten, maar deze kan ik niet vinden in de router. De helpdesk medewerker overigens ook niet. Weet iemand waar ik deze kan vinden of welke andere oplossingen er mogelijk zijn?
Wat ik kan vinden is de MAC Adress Filtering uitzetten, maar deze kan ik niet vinden in de router. De helpdesk medewerker overigens ook niet. Weet iemand waar ik deze kan vinden of welke andere oplossingen er mogelijk zijn?
Beste antwoord door Sander
Oh, met apparaat bedoel ik je iPhone of iPad waar vandaan je wilt streamen. Maar je kunt je Apple TV natuurlijk ook gebruiken zonder 'apparaat'. :)
Ik ben even gaan googlen voor je. Ik heb twee mogelijke oorzaken voor het niet verbinden van je Apple TV via kabel.
1) Er is een ander apparaat dat op hetzelfde IP adres als je Apple TV zit. Hierdoor kan deze niet bekabeld verbinden. Koppel alle apparaten even los en probeer het opnieuw met de Apple TV. Je kunt ook het mac-adres van de Apple TV 'binden' aan je modem.
2) Je kunt ook de de poort 'forwarden' in het modem naar de Apple TV. Het is wat technisch, maar deze Apple Supportpagina geeft uitleg.
Keep us posted!
Bekijk origineelIk ben even gaan googlen voor je. Ik heb twee mogelijke oorzaken voor het niet verbinden van je Apple TV via kabel.
1) Er is een ander apparaat dat op hetzelfde IP adres als je Apple TV zit. Hierdoor kan deze niet bekabeld verbinden. Koppel alle apparaten even los en probeer het opnieuw met de Apple TV. Je kunt ook het mac-adres van de Apple TV 'binden' aan je modem.
2) Je kunt ook de de poort 'forwarden' in het modem naar de Apple TV. Het is wat technisch, maar deze Apple Supportpagina geeft uitleg.
Keep us posted!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.