Skip to main content

Sinds kort een nieuwe tevreden klant van T-Mobile. Helaas is er echter toch een storend puntje dat ik graag opgelost zou zien:

Voor mijn TV maak ik gebruik van een Apple TV 4 HD (bekabeld) en de daarbij behorende T-Mobile App. In het dagelijks gebruik treden zeer regelmatig 2 irriterende storingen op:

  1. Grofweg elk uur verschijnt wel de melding "Afspelen mislukt, probeer opnieuw”. Dan klik je op probeer opnieuw en dan loopt het programma gewoon weer verder.
  2. Tijdens het bekijken van een "uitzending gemist” programma van bijvoorbeeld gisteren, springt hij regelmatig spontaan over naar de live uitzending op een geheel andere zender (lijkt telkens NET5 te zijn) 🤐

Op een andere TV gebruik ik de T-mobile TV box (Amino). Daarop ervaar ik deze problemen tot dusver niet.

Op deze community zie ik geen vergelijkbare problemen voorbij komen. Wat kan dit veroorzaken en hoe op te lossen? Of moet @T-Mobile aan de bak?

Even een update van mijn kant:

filmen van het issue met terug kijken is echt onmogelijk gebleken omdat dit zo onvoorspelbaar optreedt.

Maar er is ook goed nieuws.. recent heb ik het nieuwste model Apple TV gekocht en sindsdien zijn beide problemen niet meer opgetreden. 😍

De t-mobile app werkt hierop ook een heeeeel stuk soepeler 👍🏻

De oudere Apple TV is nu gereset naar fabrieksinstellingen en gaat in een andere kamer gebruikt worden. Ben benieuwd of de problemen daar nu nog wel optreden. Even afwachten..


@SebasT87 fijn om te horen dat het werkt met je nieuwe Apple TV! Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag.


@Tommie van Odido Mijn broer heeft dit probleem ook af en toe met de nieuwste apple tv.

Kunnen jullie het probleem fixen ?


Hi @bruinsmm, zou je broer met probleem duidelijk willen omschrijven en zelf contact met ons op willen nemen? Dan gaan we ons best doen om dit voor je broer op te lossen! 


Reageer