Als ik terug naar het begin van een live programma/aflevering wil, dan gebeurt er niets via de knop Begin gemist. Waarom werkt dat niet?
Hi
Hallo Demi, ik ga met de remote van de Apple TV via “clickpad-omlaag” naar de Odido-minigids onderin. Met dubbelklik op het “clickpad-midden” verschijnt dan rechts het Odido-menu met Opnemen-Bekijk nu-Naar Begin. Klikken op “Naar Begin” doet het dan niet, de uitzending wordt hervat waar het is gebleven. Dit geldt voor de standaard NPO-zenders, maar ook RTL 4578, SBS noem maar op. Al deze zenders zouden Begin Gemist moeten ondersteunen. Enig idee wat er mis kan gaan?
Werkt het wel via Zenderoverzicht om begin gemist te selecteren of ook niet
Hoi
Ik heb het bij mij op de Apple TV 4 (HD) geprobeerd, maar ik lijk er geen last van te hebben. Welke Apple TV en tvOS heb je? Anders kun je ook gebruikmaken van de bètaversie van de vernieuwde app. Alle info staat in dit topic:
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reactie. tvOS is 18.1 en Apple TV is de meest recente 4K versie. Ik kan dus Begin gemist wel selecteren, maar de aflevering springt niet naar het begin, maar hervat waar de aflevering was gebleven… Het zou moeten werken, begrijp ik van jullie. Vreemd… Zal eens naar de Beta kijken dan.
En de Beta is geïnstalleerd! Dat ziet er een stuk beter uit en zoals de app op onze LG televisie ook eruit ziet! Mooi gedaan tot zover! Begin gemist werkt nu zoals het hoort.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.