Hoi,
Ik heb nu een aantal maanden T-Mobile Internet en TV. Internet gaat doorgaans vrij goed, maar de Apple TV App is een waar drama.
Naast de problemen zoals “ Afspelen gestopt” spontaan ( waar anderen ook over klagen ) erger ik mij het meeste aan de bediening.
Heb zelfs de nieuwste Apple TV gekocht met een nieuwe remote, hopende dat dat beter zou gaan, maar mispoes. Telkens als ik van zender wil veranderen en het touchpad aanraak krijg ik meteen al de roze balk van het terugscrollen ( terugkijken ) onderin beeld. Dan moet ik wachten tor die weg gaat om daarna een nieuwe poging te doen om met het swipen naar een ander kanaal te gaan.
Verbeteringsvoorstel :
Op de meeste Apple TV Remotes zit een PLAY/PAUSE knop. Alle andere apps werken daarmee, behalve T-Mobile TV App. Die moet het weer anders doen…. :(
Kunnen de programmeurs alstublieft eindelijk die app eens updaten ??
Hier is echt niet mee te werken. Door de touchpad en de pause/scroll instelling is de App nutteloos geworden en kijk ik nauwelijks nog TV. Jammer dat het zo moet…