Skip to main content

Sinds donderdag 12-12-2024 hebben we glasvezel van Odido. De app op mijn Samsung smart tv van 2024 werkt slecht. Het beeld hapert steeds. Als ik naar Netflix ga doet ie het wel. Glasvezel kastje en router al een keer van het stroom gehaald en weer opgestart. Wat kan het zijn dat Odido zo hapert? Ook als ik programma’s terug kijk is het zo. Krijg al spijt dat ik bij ziggo ben weggegaan😢

Hoi ​@BartBankras, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😄 Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ook ben ik benieuwd of het verschil maakt als je de tv bekabeld aansluit aan het modem. Merk je daarnaast ook issues op andere apparaten? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Op andere apparaten geen problemen. Draadloze wifi verbinding met de TV is prima maar geen verbinding met het internet. Geen verschil met TV aan de kabel met modem

Zojuist met een andere internet kabel geprobeerd en hoppa ik heb weer goed beeld. Nu wil ik mijn smart tv graag via de wifi. Wat moet ik doen om dit probleem loos te laten draaien?

@BartBankras Geweldig! Heel fijn om te lezen dat de verbinding met een nieuwe kabel weer werkt. 

Uiteraard help ik je ook graag verder met de draadloze verbinding. Als ik het goed begrijp is jouw TV dus wel verbonden met het internet, maar is er geen verbinding. Klopt dit?

Heb je al eens geprobeerd om de wifi instellingen te verwijderen en het apparaat opnieuw toe te voegen? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Mocht dit niet werken, wil ik je vragen om het modem en het ONT (glasvezelkastje) eens een volledige herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je mij weten hoe het is gegaan? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reageer