Skip to main content

App geupdate en gaan we weer, dit werkt niet!

  • 10 July 2024
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

De maandenlang sukkelen was de app voor Samsung eindelijk goed en we waren zo blij.  Gisteren is de app geupdate en gaan we weer - kanalen switchen blanco, opnames (eerst zoeken waar ze zijn nu) werken niet, tijdens kijken zwarte scherm).  Mogen we AUB de update terugdraaien om weer van de rust van een werkend televisie te genieten? Helaas gaf manlief akkoord op een update - ik had automatische updates uitgezet om exact dit probleem te voorkomen.  Help Help

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan baalt. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik wil je graag verder helpen, zodat we dit kunnen oplossen! 

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Mocht dit niet werken, wil je dan onderstaande vragen voor mij invullen?  Dan ga ik dit gelijk doorzetten naar mijn collega’s van het TV Team! 

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

 

 

Hierbij antwoorden op een rij.  Er is niks veranderd in de TV, TV OS of OS versie. Mijn man heeft op de knop update toestaan gedrukt, hierdoor is een Odido update uitgevoerd en wij zijn terug bij af. De vorige versie werkte eindelijk perfect na maandenlang sukkelen dus de vraag nogmaals om de update terug te draaien. 

  • Samsung QE65QN85BATXXN
  • Tizen. Versie van OS is niet gewijzigd
  • Versie van TV OS is niet gewijzigd 
  • 1.0.20 Nederlands
  • Geen specifieke zenders, dit is algemeen
  • Nee
  • Verbonden via Glasvezel via Odido
Reputatie 6
Badge +3

Hoi @ikke.vo, super bedankt voor alle informatie! Ik wil dit graag doorzetten, maar ik mis alleen de softwareversie van je TV nog. Anders wordt het niet in behandeling genomen. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hi.  TV software version is 1622.  Nogmaals dit is niet gewijgd. Problemen zijn (weer) gekomen naar update van jullie app bjv ik kijk nu naar een scherm mer opnames etc samen met een de scherm All Settings. De app is duidelijk niet goed.  Hangt overal. Opnames lopen niet tot het einde. Dit is traag.  De vorige versie werkte prima op de Samsung dus ik wil alleen de versie terug laten draaien PLEASE

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ikke.vo, we kunnen niet zomaar een app terugdraaien. We zijn druk bezig met het zoeken van de oplossing voor de app. Uit welk bouwjaar komt jouw tv? 

Wat is niet wil is (weer) alle vragen eerder tig keer beantwoord. Als ik twee schermen over elkaar zien dan is er alleen op dit punt duidelijk iets mis (scherm opnames/verder kijken met onderin Settings menu)

TV Model QE65QN85BATXXN Software versie T-PTMDEUC-1622.4, Jaar 2022

App is eerder door jullie teruggedraaid omdat een nieuw versie niet werkt op Samsung

 

Reputatie 7
Badge +3

@ikke.vo Dank je wel voor de aanvullende informatie en nogmaals mijn excuses voor dit ongemak. 

Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken en voor je oplossen! 

14 dagen later nog geen oplossing

Reputatie 7
Badge +9

We zijn druk bezig @ikke.vo, hopelijk hebben we snel een nieuwe update! 

Reageer