Skip to main content

Ik heb al 

Stap 1: Zet je TV aan. Stap 2: Druk de cijfertoetsen en tegelijkertijd in tot het magenta knopje op je afstandsbediening twee keer knippert. Stap 3: Druk het TV power knopje in en houd deze net zo ingedrukt tot je TV uitschakelt. Stap 4: Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt. Stap 5: Je kunt nu met de volgende knoppen testen of de TV hier op reageert: ⚫️ TV-POWER (om de TV aan-/uit te zetten) ⚫️ Mute, Vol Up. Vol Down (om het geluid van je TV aan te passen) ⚫️ AV Input (om het ingangskanaal van je TV aan te passen)

en

Stap 1: Druk de cijfertoetsen en tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert. Stap 2: Voer de ééncijferige code die in onderstaande tabel bij het merk van jouw TV staan. Als het magenta knopje vijf keer knippert is de code niet correct. Lukt het niet met de ééncijferige code, probeer dan de daarop volgende code in de tabel. Stap 4: Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt. Stap 5: Je kunt nu met de volgende knoppen testen of de TV hier op reageert: ⚫️ TV-POWER (om de TV aan-/uit te zetten) ⚫️ Mute, Vol Up. Vol Down (om het geluid van je TV aan te passen) ⚫️ AV Input (om het ingangskanaal van je TV aan te passen)

Hi @pfpauw, welkom op onze Community!

Wat goed om te horen dat je het zelf al hebt kunnen oplossen. Ook erg fijn dat je alle stappen erbij vermeld hebt. Als andere klanten hier tegen aanlopen weten ze hoe ze het kunnen oplossen. Ik wens je alvast een prettig weekend! 


Nee ik heb geen juiste code kunnen vinden.…

In de beschrijving heb ik diverse geprobeerd maar helaas…

Mijn vraag is juist welke code kan ik gebruiken voor deze antteq TV 


@pfpauw excuses ik las je bericht verkeerd. Er staat namelijk “Ik heb al” in je eerste zin. 

Ik ben zelf niet bekend met het merk, ik wil toch vragen of @peter-keetfm en @TMTV hier wellicht wat tips kunnen geven!


Bedankt voor de snelle reactie.…

Tja ik had denk ik teveel gekopieerd en geplakt.…

In de beschrijving staan de bekende TV merken met plenty codes maar deze ANTTEQ AB 32D1 32" is helaas niet genoemd 


@pfpauw hoi

Voor mij een onbekend merk.

Als ik zo op de website kijk hebben ze ook onder de noemer RCA.

Probeer eens de codes van het merk RCA.

 


@pfpauw

Ik zie nu dat dit voor de oudere afstandsbediening is.

Maar proberen kan altijd.😁

 

 


Nee helaas geen van de codes......jammer......


Bedankt voor de tip @peter-keetfm😊 Heb jij hier misschien nog tips voor @TMTV? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


@pfpauw Begrijp ik goed dat je al geprobeerd hebt de TV-knop ingedrukt te houden, maar dat hij niet uit ging? Dan lijkt het erop dat er voor dit merk TV (waar ik overigens nog nooit van gehoord had) geen code is. De afstandsbediening heeft voor heel veel merken codes, dus ik denk dat dit niet echt een gangbaar merk is. De enige manier om toch nog alles met één afstandsbediening te kunnen doen, is een universele kopen en erop letten dat deze zowel met de TV als de Amino TV-box overweg kan. Als je online naar afstandsbedieningen zoekt, kun je vaak de codelijst al zien en controleren of beide merken erin staan. Succes!


Iemand nog suggesties m.b.t. een code waarmee ik mijn Antteq TV kan koppelen met deze amino TV box?


Reageer